ik zit ook met gespannen bilspieren mee te lezen wil de insider zo vriendelijk zijn om die inside info te delen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zit ook met gespannen bilspieren mee te lezen wil de insider zo vriendelijk zijn om die inside info te delen.

Het schijnt dat Hell een trio heeft gehad met meaantje en hoody

Er is fittie ontstaan doordat hoody eerst een flinke knuffelsessie wou maar meaantje wou al rammen.
Lieg niet
Hoi
---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------
Gezellig hier

Jij doet alles voor karma heb ik horen zeggen
Er is fittie ontstaan doordat hoody eerst een flinke knuffelsessie wou maar meaantje wou al rammen.
Hell kon alleen maar azijnzeiken dus dat feestje liep helemaal uit de hand.

Geen idee wat ik nog op het forum doe eigenlijk, ga sowieso wat minder posten nu. Voordeel voor iedereen die van me af wil.

Je had altijd gewoon een keer mee kunnen trainen, dat is gelijk ook een moreler actie dan wat je in eerste instantie deed.
En nieuwsgierigheid staat niet gelijk aan informatie verspreiden. Die link snap ik dus eigenlijk ook niet.
Je begrijpt me niet omdat je bent vergeten waarom hoody nu boos is of wat?![]()
Volgens mij ben jij dat niet, aangezien je niet fatsoenlijk als een volwassene met informatie om kan gaan.
Open info die voor iedereen toegankelijk is, what's de big deal in this dan?
Principiële kwestie, info verspreiden met de wetenschap dat persoon x dat niet wilt.
En er dus een grote kans is dat je persoon x kwetst.

Principiële kwestie, info verspreiden met de wetenschap dat persoon x dat niet wilt.
En er dus een grote kans is dat je persoon x kwetst.