MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja, maar dat maakt het niet minder een principiële kwestie: iemand bewust kwetsen (je weet namelijk dat persoon x dat liever niet wilt).

hoezo is dat bewust? Hoe zou ik nou moeten weten dat ik jou mogelijk zou kunnen kwetsen?

Hoi ik ben een aap.

Omdat je weet dat ik anoniem wil blijven, sterker nog, dat weet iedere aap op dit forum.

hoe moet ik dit weten? Ik wist toch niet dat ik jou op deze wijze zou kwetsen. En bij deze bied ik dan ook mijn excuses aan.

inb4 dit is weer een van je troll acties

Oud Afrikaans gezegde geloof ik:

"If there is no enemy within, the enemy from outside can do us no harm."

Iets in die richting iig

signature waardig srs

Hoedie

Man the f**k up

in voor hoody pics

Hoody, je zit hier altijd maar rond te bazuinen dat je gaat meedoen aan wedstrijd 'x' en 'y' en post dan ook nog eens foto's van jezelf...

Denk je nu echt dat je door dergelijke zaken anoniem blijft?

En dat niet iedereen nu weet waar het over gaat + niemand weet wie je bent (buiten Meaantje blijkbaar) wilt voor mij zeggen dat Meaantje niet heeft gedaan wat jij zegt dat hij heeft gedaan...

Je hebt er zelf voor gezorgd dat een groot deel van DBB op de hoogte is gebracht door dit hele gedoe.

Maar dat weet je zelf ook wel:

ilkaw1.gif

verdomme wie hoody kwetst kwetst mij ook ja

en hoe zit het met dat trio met hell aweir

@ Sayer

Als je boos bent ben je wat minder rationeel. Ik was ook echt boos lol, nu wel minder nu Meaantje zijn excuses heeft aangeboden.

@ Sayer

Als je boos bent ben je wat minder rationeel. Ik was ook echt boos lol, nu wel minder nu Meaantje zijn excuses heeft aangeboden.

Dat snap ik, iedereen die afgaat op emoties is minder emotioneel.

Maar buiten je rant op Meaantje, besef je wel dat je hier nu zelf een groot aandeel in hebt?

@ Sayer

hoody je lijkt me irl best een toffe jongen hoor

alleen af en toe als hetero iets minder homosueel doen is best ok hoor

Terug
Naar boven