AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zowat iedereen heeft tegenwoordig een bloedserieus kut probleem :s

Gadver, effe op het gemak de wc eend aan het voeren, kom ik terug staat de jongste met een pen de muur te bewerken! Aaaaaaaaaaargh !!!

• Like
Waarderingen: mat
Hmmmmmmz was al bij 3272 met tellen, toen begon ik rustiger te worden!

Ps Dasty FTW

Bevriend koppel dacht dat het een goed idee was om hun kleine een 'tekenmuur' te geven.

Dan helemaal verbaasd zijn als heel het huis volgeklad is :roflol:

echt woest veel spierpijn in mijn hamstrings van 60kg sldl gisteren. Is dis real life? Had afgelopen week ook al onderrug spierpijn van 60kg sumo deadlifts. Wat is er mis :roflol:

tijd voor weekje rust denk ik dan, en enkel wat ligt cardio werk

Net m'n baardje afgeschoren.

tumblr_inline_nfyruyZyES1sdw3uq.gif

Was ff vergeten dat ik een beetje lactose intolerant ben.. Krijg pukkels van hrb ik jou daar..

Schiet natuurlijk wel op met 100 gram whey 2 liter melk en 1.5kg kwark. dacht al dat van de test kwam.

Gelukkig kan ik over 3 dagen weer naar huis en normaal eten.

bestandsnaam te lang, kan niet kopieren -> overslaan

elke keer als ik update maak zijn er tientallen documenten waar de naam van te groot is?!?! wtf is dat voor bullshit, computers zijn toch slim? pfff, en ga niet alle documenten de naam aanpassen echt geen tijd/zin voor

elke keer als ik update maak zijn er tientallen documenten waar de naam van te groot is?!?! wtf is dat voor bullshit, computers zijn toch slim? pfff, en ga niet alle documenten de naam aanpassen echt geen tijd/zin voor

teveel mappen achter elkaar ;)

Jij schrijft de inhoud van het document alvast in de titel zodat je de moeite bespaard wordt om hem te openen?

Terug
Naar boven