- Waardering
- 2.745
Er zal bloed uit zijn kut komen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lievelingsknuffel in de fik steken.Gadver, effe op het gemak de wc eend aan het voeren, kom ik terug staat de jongste met een pen de muur te bewerken! Aaaaaaaaaaargh !!!
inb4 spierpijn van 20kg bench pressecht woest veel spierpijn in mijn hamstrings van 60kg sldl gisteren. Is dis real life? Had afgelopen week ook al onderrug spierpijn van 60kg sumo deadlifts. Wat is er mis![]()
echt woest veel spierpijn in mijn hamstrings van 60kg sldl gisteren. Is dis real life? Had afgelopen week ook al onderrug spierpijn van 60kg sumo deadlifts. Wat is er mis![]()

echt woest veel spierpijn in mijn hamstrings van 60kg sldl gisteren. Is dis real life? Had afgelopen week ook al onderrug spierpijn van 60kg sumo deadlifts. Wat is er mis![]()

iig niet een flinke case of thedeen
bestandsnaam te lang, kan niet kopieren -> overslaan
elke keer als ik update maak zijn er tientallen documenten waar de naam van te groot is?!?! wtf is dat voor bullshit, computers zijn toch slim? pfff, en ga niet alle documenten de naam aanpassen echt geen tijd/zin voor

elke keer als ik update maak zijn er tientallen documenten waar de naam van te groot is?!?! wtf is dat voor bullshit, computers zijn toch slim? pfff, en ga niet alle documenten de naam aanpassen echt geen tijd/zin voor