Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
pas maar op voor die Ethiopiër daar verstopt achter die lantaarnpaal, met die grapjes van je
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pas maar op voor die Ethiopiër daar verstopt achter die lantaarnpaal, met die grapjes van je
Durf echt heel de dag al bijna geen mensen uit te lokken hiero

Mensen zijn emotioneel gewoon labiel.
Soms loont het om een sociopaat te zijn.

Durf echt heel de dag al bijna geen mensen uit te lokken hiero![]()

Sinds er op dbb de woorden '''je hebt me gekwetst'' worden gebruik als je een foto van iemand deelt.Waarom post jij alles dubbel---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ---------- Sinds wanneer hou jij je in?
![]()
Sinds er op dbb de woorden '''je hebt me gekwetst'' worden gebruik als je een foto van iemand deelt.

Neuh zei ook maar watNa alle shit die ik jou al heb zien posten (letterlijk dan) + dat filmpje in het pua topic en je report over dat dbb sletje van Pleister, geloof ik er geen hol van dat jij je daar iets van aantrekt![]()

boren, boren BOREN, het boren..
klote boren..
voor meer dan een maand nu
Boren

Na alle shit die ik jou al heb zien posten (letterlijk dan) + dat filmpje in het pua topic en je report over dat dbb sletje van Pleister, geloof ik er geen hol van dat jij je daar iets van aantrekt![]()