AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

slowpoke_pokemon.gif

Mag ik ook de foto van onze knuffelbeer zien? Ik ben wel betrouwbaar :kiss:

bestandsnaam te lang, kan niet kopieren -> overslaan

elke keer als ik update maak zijn er tientallen documenten waar de naam van te groot is?!?! wtf is dat voor bullshit, computers zijn toch slim? pfff, en ga niet alle documenten de naam aanpassen echt geen tijd/zin voor

computers zijn niet echt slim

eerder extreem autistisch

bestandsnaam te lang, kan niet kopieren -> overslaan

elke keer als ik update maak zijn er tientallen documenten waar de naam van te groot is?!?! wtf is dat voor bullshit, computers zijn toch slim? pfff, en ga niet alle documenten de naam aanpassen echt geen tijd/zin voor

Teveel mappen en submappen waardoor je over limiet gaat van max karakters

bestandsnaam te lang, kan niet kopieren -> overslaan elke keer als ik update maak zijn er tientallen documenten waar de naam van te groot is?!?! wtf is dat voor bullshit, computers zijn toch slim? pfff, en ga niet alle documenten de naam aanpassen echt geen tijd/zin voor
256 karakters max? dus niet je pr0n opslaan in C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Device Metadata\dmrccache\en-us\61229eef-2313-4368-6301-f0df4af5778f\WindowsInformation\

Je hebt een flinke case of thefags opgelopen

kan jij mischien mij een keer in mn poepertje nemen dan of te zien of ik echt gay ben?

no homo ofcourse

ik lift gewoon :p

Misschien eindelijk goeie form?

:trollface:

form was altijd wel OK, imo

inb4 spierpijn van 20kg bench press

he het was 22.5kg

spanning tree hoeft zn pron niet te categoriseren op genre want het is toch allemaal gay

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

opnieuw begonnen met verzamelen, struggle is real

Terug
Naar boven