- Waardering
- 14.557
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja man +1
was altijd lache van die nerds uitlachen, en vooral als ze dan moesten huilen. Dikke pret altijd.
Heb nooit meer iemand gepest nadat ie deed alsof ie dood was voor een kwartier lang na het geven van een blinde code. Rip zinsopbouw
Jas over iemand heen gooien en dan met een groepje klappen geven terwijl iemand de jas blijft vast houden zodat degene eronder nergens heen kan. Overigens was iedereen wel aan de beurt dus echt pesten was het niet

lijkt wel een jungle man
Enige geweld dat in mijn laag gebeurd is de afgelopen 6 jaar, is dat gozer A een gozer B een autist noemde, gozer B toen srs full autist ging en de ander zichzelf bang op de WC opsloot![]()

bij mij was het elke maand wel zoiets, en dat op een school met 270 leerlingen![]()

lijkt wel een jungle man
Enige geweld dat in mijn laag gebeurd is de afgelopen 6 jaar, is dat gozer A een gozer B een autist noemde, gozer B toen srs full autist ging en de ander zichzelf bang op de WC opsloot![]()
bij mij was het elke maand wel zoiets, en dat op een school met 270 leerlingen![]()

Bij mij heb ik maar één keer een ruzie in de school zelf gezien, verder was het 2 of 3 keer per jaar ruzie tussen mijn school een een andere in de buurt, wat 9/10 keer op niks uitliep![]()
wat, mijn school hit bijna de 2.5k
Wel de bible belt leef dus de massa is braaf
bovendien heb ik geen flauw idee wat er in de jungle aka het vmbo-gebouw gebeurd dus dat speelt ook mee
wat, mijn school hit bijna de 2.5k
Wel de bible belt leef dus de massa is braaf
bovendien heb ik geen flauw idee wat er in de jungle aka het vmbo-gebouw gebeurd dus dat speelt ook mee
That feel when havo/vwo een eigen gebouw had
That feel when er daar veel minder buutenlanders zaten en als er een keer iets was was het 1 van die weinige
maar no racist natuurlijk

Ik zei wel een keer grappend 'je moeder' tegen een of andere onverstaanbare zandneger die tegen me zat te brabbelen Toen ging hij heel dichtbij me staan dat was wel eng
Ik denk er trouwens aan een paar maanden weg te blijven van dbb. Het getroll neemt absurde proporties aan dus dit was mijn laatste log. 8 juli kom ik met de resultaten terug.

Ik ga mijn kinderen aanleren als ze gepest worden de ander gewoon op zijn bek te stompen, houd dat snel genoeg op.
Op die "Secret" app ook een paar weken terug ineens een ruzie tussen scholen in mijn dorp, zelfs tot op het punt dat de politie in moest grijpen zodat een aantal kutkinderen niet zouden gaan vechten
gotta love ROC in mijn dorp
als ik dit zo hoor hebben jullie best wel easy life gehad allemaal.