MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Door die kle**lijer moest hij wel naar een andere school. Ga eens na hoe jij dat zou vinden! Ik had hem met 20 mocro's opgewacht.

*edit*

wat een jankerd. Doe me alsjeblieft niks boehoehoe:(

Dat scholen nog steeds definitieve schorsingen gebruiken :no:

zo iemand mag wat mij betreft gewoon dood

ziet er wel oud genoeg uit om niet meer te redden te zijn

strong flashbacks door dat filmpje.

Dure laptop naar de kloten. Reparatie zal duurder zijn dan de aanschaf van een goede tweedehands of nieuwe denk ik.
f**k. Ik denk er aan een identieke te kopen, dan kan ik altijd reserveonderdelen gebruiken indien nodig.
Iets te vaak laten vallen.

Dure laptop naar de kloten. Reparatie zal duurder zijn dan de aanschaf van een goede tweedehands of nieuwe denk ik.
f**k. Ik denk er aan een identieke te kopen, dan kan ik altijd reserveonderdelen gebruiken indien nodig.
Iets te vaak laten vallen.

Wat is er kapot?

Onlangs was het klavier stuk en de kabel naar het scherm. 99 euro kosten
Maand later werkte het beeld weer niet meer, kwam plots het scharnier los (afgebroken) en nu wil zelf de laptop niet meer aan. De ventilator draait ook niet meer.
Ik denk dat, toen ik hem heb opengedaan, om het scharnier terug vast te zetten, iets heel fout heb gedaan en het moederbord of zo om zeep heb geholpen.
Het gaat om een acer aspire v3 771g of zoiets met het beste van het beste;2 jaar geleden dan,voor 999 euro. Nu nog steeds was hij sterker en sneller dan de meeste laptops tot 900 euro, dus jammer.

Niets bijzonders gedaan, en toch al een halfuur debiel veel last van m´n rechterenkel ???

Onlangs was het klavier stuk en de kabel naar het scherm. 99 euro kosten
Maand later werkte het beeld weer niet meer, kwam plots het scharnier los (afgebroken) en nu wil zelf de laptop niet meer aan. De ventilator draait ook niet meer.
Ik denk dat, toen ik hem heb opengedaan, om het scharnier terug vast te zetten, iets heel fout heb gedaan en het moederbord of zo om zeep heb geholpen.
Het gaat om een acer aspire v3 771g of zoiets met het beste van het beste;2 jaar geleden dan,voor 999 euro. Nu nog steeds was hij sterker en sneller dan de meeste laptops tot 900 euro, dus jammer.

Niet lullig bedoeld, maar Acer apparatuur is over het algemeen niet het meest duurzaam. In principe kan je bijna elk merk wel vertrouwen behalve Acer.

Ik zou voor je volgende voor een HP (Elitebook) gaan, dan weet je zeker dat je hardwarematig goed zit. Het enige nadeel daar aan is dat je een hoop software van HP zelf moet verwijderen omdat deze onnodig is.

EDIT: HP laptops zijn wel vrij prijzig

kansloze t*fus training weer

tfw havo/vwo en vmbo gescheiden was

no flashbacks

Dit inderdaad :o

Leraar die normaalgesproken alleen bovenbouw havo/vwo lesgeeft, moest een keer invallen bij vmbo. Heeft na een kwartier iedereen naar huis gestuurd omdat hij het een ongemotiveerd zooitje debielen vond :roflol: rip politieke correctheid

Terug
Naar boven