AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik had gewoon ultiem chille jeugd overal

Heb btw die secret app ook maar eens gedownload wat een kansloze bedoeling

Secret is 90% hopeloze jongens die graag willen "chatten" met meisjes, verder zo nu en dan een echt geheim waar het dan nog wel eens leuk is om over te discussiëren.

werd op middelbare altijd snorlex genoemd omdat dik en snor. had ook nog een bril dus was dikke jackpot natuurlijk

kwam er een tijd terug eens zo'n gast naar me toe tijdens het uitgaan ''haha weet je nog dat ik je altijd snorlex noemde echt vet goed dat je zoveel bent afgevallen''

heb hem echt een gigantische bert stare gegeven en ben weggelopen

should have eaten him

Onlangs was het klavier stuk en de kabel naar het scherm. 99 euro kosten Maand later werkte het beeld weer niet meer, kwam plots het scharnier los (afgebroken) en nu wil zelf de laptop niet meer aan. De ventilator draait ook niet meer. Ik denk dat, toen ik hem heb opengedaan, om het scharnier terug vast te zetten, iets heel fout heb gedaan en het moederbord of zo om zeep heb geholpen. Het gaat om een acer aspire v3 771g of zoiets met het beste van het beste;2 jaar geleden dan,voor 999 euro. Nu nog steeds was hij sterker en sneller dan de meeste laptops tot 900 euro, dus jammer.

Iets van de Business class van Dell nemen, zijn gewoon enorm sterk. Hebben hier ook enkele Latitudes die meer dan 500.000 km reizen achter zich hebben (gooien, in valies, ruige terreinen) en werken nog steeds perfect zonder enige reparatie. Waren nog goedkoop volgens de spec's ook.
Maar tegenwoordig zou ik gewoon voor een Surface Pro 3 gaan en eventueel een beschermende cover.
Ook ongeveer 1000 euro met keyboard.

lol das it not.

basisschool, man man man. agressie probleem+veel gepest worden.
dat was me een tijd... :roflol:

ik was juist te liev :(

Overgrote deel wel goed gehad though

werd op middelbare altijd snorlex genoemd omdat dik en snor. had ook nog een bril dus was dikke jackpot natuurlijk

kwam er een tijd terug eens zo'n gast naar me toe tijdens het uitgaan ''haha weet je nog dat ik je altijd snorlex noemde echt vet goed dat je zoveel bent afgevallen''

should have eaten him

Ik was juist iedereens mattie omdat ik een groot voorhoofd heb

en ik ben nog srs ook

should have eaten him

:roflol: 10/10 reactie.

tot nu toe gaven alle oude klasgenoten die ik tegen ben gekomen de zelfde reactie.

'' wauw.... jij bent echt veranderd. in een goede manier''

to be fair, ik zag mijn oude klassenfoto van het 3de en ik herkende mezelf legit niet :o

Als ik wist dat een foto me niet ongeveer 7 miljard jaar zou achtervolgen dan had ik die van mezelf gepost toen ik een jaar of 5 jonger was

oké alleen deze dan omdat ik hier zo potverdomme schattig ben

aDtmYaJ.png

Als ik wist dat een foto me niet ongeveer 7 miljard jaar zou achtervolgen dan had ik die van mezelf gepost toen ik een jaar of 5 jonger was

oké alleen deze dan omdat ik hier zo potverdomme schattig ben

aDtmYaJ.png

Staat deze foto toevallig ook op fb? ik zou zweren dat ik hem eerder heb gezien:eek:. Waar kom je vandaan?

can confirm, beste oplossing is gewoon casual een flinke beuk geven en dan weg lopen. srs.

wel goed moment nemen.

Ik ga mijn kinderen aanleren als ze gepest worden de ander gewoon op zijn bek te stompen, houd dat snel genoeg op.

ik vergeet nooit meer die keer dat ik in groep 6 opgehaald werd van school door mn moeder en dat ze toen mn fietsje vasthield zodat ik iemand kon gaan slaan omdat die wat naar me schreeuwde

bij mij was het elke maand wel zoiets, en dat op een school met 270 leerlingen :roflol:

zelf 4x ofzo geschorst voor geweld... no regrets tho.

Een keer z'n mooie ruzie gezien op vmbo. Kerel had een kokosnoot mee om op te eten in de pauze, tyft hem zo tegen de ander z'n hoofd aan :roflol: En huilen dat die deed

Volgens mij ben jij dat niet, aangezien je niet fatsoenlijk als een volwassene met informatie om kan gaan.

hoi

Ik weet alles
maar ik ben geen snitch :cool:

Nee :roflol:

ik weet alles*

Principiële kwestie, info verspreiden met de wetenschap dat persoon x dat niet wilt.

En er dus een grote kans is dat je persoon x kwetst.

ben jij x?

Hallo waar gaat dit over ik ben betrouwbaar

hallo pm en karma me voor info groetjes xxx

Ja, maar dat maakt het niet minder een principiële kwestie: iemand bewust kwetsen (je weet namelijk dat persoon x dat liever niet wilt).

stel je niet zo aan man

hee ik ook groetjes

---------- Toegevoegd om 02:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:26 ----------

spam

Terug
Naar boven