- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ze had wel bijna maurice vermoord omdat ze dacht dat zijn koorts niet zo erg was omdat wanneer je onder je oksels meet het altijd een graad warmer is
tfw het onder je oksel juist een graad kouder is
brb verpleegkunde studeren
Nja ik heb er sowieso 2 die eruit moeten, andere 2 zouden eventueel kunnen blijven zitten.
Ik ga het wel vragen inderdaad, dat ik moet bijkomen ed vind ik niet erg, ben wel wat ziekenhuis bezoeken gewend![]()
Ik vind het erbij zijn zelf niet erg, kan goed tegen bloed en dergelijke (ik ga opleiding tot verpleegkundige doen, dus is best handig), maar ik heb een hekel aan die prikjes in mijn mond gewoon
Ik heb wel eens een kies laten boren zonder verdoving, ik vond dat toch prettiger dan de verdoving
![]()
ze had wel bijna maurice vermoord omdat ze dacht dat zijn koorts niet zo erg was omdat wanneer je onder je oksels meet het altijd een graad warmer is
tfw het onder je oksel juist een graad kouder is
brb verpleegkunde studeren
het valt wel mee kan ik je vertellen die prikjes, het proeft alleen wel smerig als ze wat morsen in je mond.
Ik kreeg er de eerste keer 5.. waaronder 1 in me gehemelte.
Studeren nog wel.
Ik gaf het tenminste toe dat ik fout zat. Jij durfde geen hoi te zeggen, awkward as f**k
[/COLOR]
Ik vind die prikjes maar gemeen haha, voelt heel anders dan bloedprikken oid.
Alsof jij dat wel durftStuderen nog wel.
Ik gaf het tenminste toe dat ik fout zat. Jij durfde geen hoi te zeggen, awkward as f**k
---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------
Ik vind die prikjes maar gemeen haha, voelt heel anders dan bloedprikken oid.

Hoezo?
Een bepaalde mod vond het grappig om me een andere ava te geven. Heb nu gewoon mijn oude terug
---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------
Alsof jij dat wel durft![]()

dat is even wat anders dan ineens elkaar tegenkomen en later pas beseffen dat het iemand was 
waarom probeerde ik het ook 
Uhm ja, ik zag alleen niet dat jij het was..sky zei ineens dat jij en paar andere belgen dat waren
Rock kreeg gewoon kaartjes van mensen, zag ze zitten, liep er niet heen en zei geen hoi..dat is even wat anders dan ineens elkaar tegenkomen en later pas beseffen dat het iemand was
OT: poging 55kg bench misluktwaarom probeerde ik het ook
![]()
Kom bij vrienden vandaan, brommer verliest wat power en begint hevig te roken. Cilinder vast genaaid. 5 kilometer met een loodzware buikschuiver naar huis gelopen. Alles doet nu pijn. Mag god***domme hopen dat ik een hoop calorieën verbrand heb.