AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Oke, wel leuk ding, honda?
Heb nog een yamaha tzr gehad, was ook wel lache.

Dacht dat er een groot stuk van m'n opzegtermijn van 4 maand zou gaan. Blijkt nu dat ik pas 17 mei kan stoppen, één week vroeger... :roflol: :mad:

tfw hyped for gym maar gym nog niet open

Zo dat is lekker duidelijk mat vriend van me,
waar heb je het in Jezus naam over ?

Ik schrijf alles op ik wil wel dat het klopt..

HAHAH Rhyme Reet master in de dbb huis..

Begrijp er zelf niets van als ik het nog eens lees :$

Heb een nieuwe job en m'n opzegtermijn was ongeveer 4 maand (tot 25 mei). Mocht vroeger vertrekken als mijn vervanger ondertussen al kon beginnen. Hoorde eerst dat hij binnen 2 weken kon starten, dus al helemaal blij en zo... Blijkt nu dat hij pas op 17 mei kan beginnen en ik dus maar een weekje vroeger kan stoppen :(
HAHAH Rhyme Reet master in de dbb huis..
:o

Wat lees ik nu? Hell die iemand awkward noemt ahahah, holy deeeemn :"D dis is it mane. Verloor het echt even toen ik dit las. Het zou je dochter zijn man man :roflol:

Rock is zeker wel sociaal, can confirm. Die man voelt geen schaamte.

Wat lees ik nu? Hell die iemand awkward noemt ahahah, holy deeeemn :"D dis is it mane. Verloor het echt even toen ik dit las. Het zou je dochter zijn man man :roflol:

Je zal het nog niet op negeer hebben,
echt ZEIK niet over het, als je er op blijft reageren en t*ring quoten....:rolleyes:

bedankt..

Je voelt je nog steeds kut dat ik en sky niet samen met jou en marieke bij flexcup wilden zijn, alleen maar omdat je eeb kaartje overkocht? Dude, get over it..ik praat niet met mensen die ik niet mag, hoezo is dat awkward? Jij kwam ineens retarded naar ons toe omdat je marieke kwijt was :')
Srs man, laat het los :p

:roflol: :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je weet dat ik gelijk heb dennisje, er is een reden waarom je constant op (of over) mij reageert, constant karma blijft geven en nu een logban hebt :roflol: man man man, over awkward gesproken.

Oké Yvette.

TiNP5.gif

Dat ik echt enorm veel ben afgevallen

Ik begin het ook in de spiegel te zien dat ik ecto word

Wat een slechte naam.

Je voelt je nog steeds kut dat ik en sky niet samen met jou en marieke bij flexcup wilden zijn, alleen maar omdat je eeb kaartje overkocht? Dude, get over it..ik praat niet met mensen die ik niet mag, hoezo is dat awkward? Jij kwam ineens retarded naar ons toe omdat je marieke kwijt was :')
Srs man, laat het los :p

Ooh heerlijk zulke roddels als je moet leren :o

smul daar van

En neem jij anders nog een c**k, muncher.

Terug
Naar boven