Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Groningen HAHAHA daar ga je al.

Groningen HAHAHA daar ga je al.

5203385+_c5f8ad82551e17a6418fe16756b6190d.jpg

gister niet kunnen trainen door werk.
vandaag gym dicht.

rip gainz.

jullie zijn echt hartkoor man. ik ben al sinds donderdag niet meer naar de gym geweest goml

Ze zit in de zorg dus ze zou het wel kunnen :roflol:

Laatst wel in een gesprek met een instructeur (die ene van 18j / 1.65m / 50kg) over Anna Bowlen, hij was van mening dat het een goede keus was als iedereen om je heen groeide en jij klein bleef. Ik zei dat hij maar beter goed kan gaan trainen en eten, en op z'n dertigste maar eens verder moet kijken. Instructeur werd zoutig dat ik gewoon m'n genen mee had :o

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

Ondertussen zouden we ook gezellig met de familie gaan brunchen en daarom mocht ik niet ontbijten

Nog steeds geen brunch :mad:

Ze zit in de zorg dus ze zou het wel kunnen :roflol:

Laatst wel in een gesprek met een instructeur (die ene van 18j / 1.65m / 50kg) over Anna Bowlen, hij was van mening dat het een goede keus was als iedereen om je heen groeide en jij klein bleef. Ik zei dat hij maar beter goed kan gaan trainen en eten, en op z'n dertigste maar eens verder moet kijken. Instructeur werd zoutig dat ik gewoon m'n genen mee had :o

gear at 50kg.

wut.

kan die nog beter de spuit vullen met suikerwater.

ja jij hebt wel goede '' genen '' of niet? ;)
Ondertussen zouden we ook gezellig met de familie gaan brunchen en daarom mocht ik niet ontbijten

Nog steeds geen brunch :mad:

rip gainz.

PC bsod gvd

AMD zeker.

Terug
Naar boven