MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

dat ik vandaag op duo heb gekeken naar mn studieschuld

seri kon bijna wel janken. Ik heb mn leven toch wel dusdanig weten te verneuken de afgelopen 3 jaar dat ik me nu in een lastig parket heb gewerkt.

heb je dan nog wel steeds dezelfde voorwaarden dat je er 15 jaar (of volgende academiejaar 30 jaar) mag aflossen?

ik heb gewoon mn vwo diploma gehaald met een 7 voor nederlands. Jij?

Hoe zag jouw inkomen er ook alweer uit?

ik heb gewoon mn vwo diploma gehaald met een 7 voor nederlands. Jij?

Zo te zien maakt een cijfer niks uit, als je er in het dagelijks leven niks mee doet. Internet/forum taal is iets anders dan 'zij' verwarren met 'zei' :roflol:
Ik heb mijn mbo niveau 4 Nederlands examen afgerond met een 8. Niet dat ik aan het cijfer nu iets heb, maar ik kan het blijkbaar wel :)

Zo te zien maakt een cijfer niks uit, als je er in het dagelijks leven niks mee doet. Internet/forum taal is iets anders dan 'zij' verwarren met 'zei' :roflol:

blijkbaar is mn nederlands toch goed genoeg dat ik ook voor dingen als spelling en samenvattingen een 7 kon halen. Mijn nederlands is echt beter dan 99% van alle nederlanders.

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

Zoek je ballen en doe wat beter je best ander word je de mannelijke hell

:roflol:

geen idee, werk nu.

moet ff kijken wat ik wil, school werkt alleen niet echt voor mij.

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

blijkbaar is mn nederlands toch goed genoeg dat ik ook voor dingen als spelling en samenvattingen een 7 kon halen. Mijn nederlands is echt beter dan 99% van alle nederlanders.

99% crew.

mijn nederlands :roflol:

kan wel janken...

geen idee, werk nu.

moet ff kijken wat ik wil, school werkt alleen niet echt voor mij.

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

99% crew.

mijn nederlands :roflol:

kan wel janken...

ik heb een uitgebreide woordenschat en ben redelijk belezen srs alleen schrijven is niet mn sterkste punt

ik heb een uitgebreide woordenschat en ben redelijk belezen srs alleen schrijven is niet mn sterkste punt

same, alleen is mijn spelling echt kansloos, dyslectie FTW.

pas zinnen aan zodat moelijke woorden weggelaten kunnen worden crew.

5,5 staan voor nederlands want elk poëzie onderdeel met maximaal een 4 afgesloten crew

ik zou echt nooit een mbo studie gaan doen dan denkt iedereen dat ik dom ben :$

doe nu hbo, ga een paar uurtjes per week naar school voor verplichte lessen en rek alle tentamens

alleen alle opdrachten zijn wel kut want lui als neuk

mja als je zo in 1 of 2 jaar van je schulden af komt, why not

Hier een trotse 6. Meeste van m'n vakken afgerond met een 6, m.u.v. biologie en scheikunde (beide een 5).

Hier een 5 terwijl ik nu bij rechten altijd met een 8/9 wordt beoordeeld voor Nederlands.
Misschien had ik beter geen 1 voor literatuur kunnen laten staan :D

ja want tijdens het sollicitatietraject wordt je middelbareschooldiploma onder de loep genomen
Is dit die van jou?
sarcasm-detector_8499.png

:o

Terug
Naar boven