MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

schijf in andere pc hangen
of
booten met hiren CD (http://www.hiren.info/)
of
windows 7 eroverheen installeren

dat ik vandaag op duo heb gekeken naar mn studieschuld

seri kon bijna wel janken. Ik heb mn leven toch wel dusdanig weten te verneuken de afgelopen 3 jaar dat ik me nu in een lastig parket heb gewerkt.

seri kon bijna wel janken. Ik heb mn leven toch wel dusdanig weten te verneuken de afgelopen 3 jaar dat ik me nu in een lastig parket heb gewerkt.

Ah joh, het is maar geld.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kwam er achter dat ik OV terug moet betalen.

welp.....

ga dat niet zo op dit forum pleuren maar ook al mn stufie voor bachelor opgebruikt en geen diploma. RIP

Ah joh, het is maar geld.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dachten zei daar maar ook zo over :o :o

kwam er achter dat ik OV terug moet betalen.

welp.....

ja omdat ik mn studie niet heb afgerond moet ik OV+collegebeurs ook betalen. Vuile smiechten

dat ik vandaag op duo heb gekeken naar mn studieschuld seri kon bijna wel janken. Ik heb mn leven toch wel dusdanig weten te verneuken de afgelopen 3 jaar dat ik me nu in een lastig parket heb gewerkt.

Dus of jaren lang werken en steeds geld moeten afdragen aan duo

of

Niet klagen en je opleiding afmaken

ja. Maar er is een reden dat ik nu al 3 jaar studeer zonder succes :o ik weet niet echt wat moet doen nu.

keep-calm-and-misc-on.png

rip

ik vind studeren ook kut maar opbegeven moment moet je er voor kiezen om de knop om te zetten en proberen er het beste van te maken als je wat wilt bereiken(op het gebied van werk) in je leven.
Ik was gewoon t*ring lui en laks, weet niet hoe t bij jou zit.

rip

ik vind studeren ook kut maar opbegeven moment moet je er voor kiezen om de knop om te zetten en proberen er het beste van te maken als je wat wilt bereiken(op het gebied van werk) in je leven.
Ik was gewoon t*ring lui en laks, weet niet hoe t bij jou zit.

veel problemen met mezelf en de wereld om me heen zaten (zitten) me dwars. Ik heb nog niet echt die knop om weten te zetten.

ik weet ook niet hoe slim het is om nu een 3e studie te starten :P

kun je geen mbo niveau 3 opleiding versneld er door heen knallen en zo er onder uit komen?

ik zou echt nooit een mbo studie gaan doen dan denkt iedereen dat ik dom ben :$

doe nu hbo, ga een paar uurtjes per week naar school voor verplichte lessen en rek alle tentamens

alleen alle opdrachten zijn wel kut want lui als neuk

ga dat niet zo op dit forum pleuren maar ook al mn stufie voor bachelor opgebruikt en geen diploma. RIP

dachten zei daar maar ook zo over :o :o

ja omdat ik mn studie niet heb afgerond moet ik OV+collegebeurs ook betalen. Vuile smiechten

the level of similar is strong.

alleen denk dat de schade bij jouw groter is.

OV is wel godverjesus duur imo, kan beter goedkoop autotje kopen en daarmee reizen dan 2 jaar OV.

Terug
Naar boven