AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Haha oke, fair enough. Zou kunnen dat mijn beeld van hoe makkelijk je zo'n verklaring krijgt niet klopt, jij weet daar waarschijnlijk meer vanaf dan ik. Zou ook kunnen dat er op mijn school gewoon atypisch omgegaan werd met die verklaring en wat dat betekende voor een student. Ik heb het idee van flinke verlenging op een wiskundetoets voor iemand met dyslexie in ieder geval nooit helemaal begrepen.

Elke toets kreeg je 30 min extra als je wilde, bij kleine SO dingen kreeg je wel minder

ik kan b.v.b ook mijn gedachten niet op papier zetten, verslagen maken voor mij is onbegonnen werk en een van de redenen dat ik niet meer op school zit op dit moment is dat bij welke opleiding dan ook verslagen ect veel te belangerijk zijn.

quote van mijn mentrix van mijn laaste opleding '' ik weet dat je de hoogste cijfers haalt, en het is duidelijk dat jij het niveau hier makkelijk aan kan, maar als je deze opdrachten en verslagen niet maakt mag je geen examen doen.''

heb ook ongelooflijke schurft aan helemaal doodgegooid worden met projectgroepjes en verslagen :roflol::roflol: maar dat is weer een heel andere discussie :p

Elke toets kreeg je 30 min extra als je wilde, bij kleine SO dingen kreeg je wel minder

Waarom nou weer wakker worden

Iktf:o

Wakker worden om half 6 - i cry

Vroeg opstaan om te leren
Koffie op...

Vroeg opstaan om te werken.
Geen werk..

Moet je niet gemiddeld een 8 staan om dubbele bachelor te doen? Dus nu sta je een 9?:eek:

Nee, vwo cijfers wordt echt helemaal niet naar gekeken bij mij. Ik had op vwo gemiddeld een 6 met alleen een afgeronde 8 voor frans. Sta nu wel 8.6 en 8 gemiddeld ja, maar een 8 voor rechten is niet echt uitzonderlijk.

Vroeg opstaan om... Nee geintje, lekker uitslapen. :D

Proberen uit te slapen... Word je wakker geappt

mensen die alles maar dan ook alles maar moeten quoten.

MIJN GOD zeg..

Jij leest het Steensteen.

met 5/6 man over gear praten op BB.com en dan als enige week bann voor krijgen.

mods gun mod.

Terug
Naar boven