XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hier een 5 terwijl ik nu bij rechten altijd met een 8/9 wordt beoordeeld voor Nederlands.
Misschien had ik beter geen 1 voor literatuur kunnen laten staan :D

Aankomende week mondeling Nederlands waar ik literatuur even flink af ga zeiken

Feed me jullie verhalen over literatuur pls

Aankomende week mondeling Nederlands waar ik literatuur even flink af ga zeiken

Feed me jullie verhalen over literatuur pls

Ik viel in een strikvraag bij bespreking van de vos reynaerde. Hij vroeg iets over een personage die er helemaal niet in zat, ging ik droog antwoorden. Toen hoppa een 1

Dat de mensen om me heen me gaan vertellen wat ik wel en niet met me voeding moet doen zonder dat ze ook maar een greintje benul hebben. Kunnen gvd zelf nog geen kip gaar krijgen maar wel blaten over hoe het moet, grrrrr

Aankomende week mondeling Nederlands waar ik literatuur even flink af ga zeiken Feed me jullie verhalen over literatuur pls

>be me

Moet een mondeling doen over literatuur op vmbo-t

Vergeet deze mondeling

gevolg: een 1 die 6x meetelt

Alsnog met een 6 geslaagd

Das it mane

Hier een 5 terwijl ik nu bij rechten altijd met een 8/9 wordt beoordeeld voor Nederlands.
Misschien had ik beter geen 1 voor literatuur kunnen laten staan :D
Middelbare schoolcijfers waren toch wel een zeer slechte indicatie van je daadwerkelijke potentie voor een vak. :o

ik heb gewoon mn vwo diploma gehaald met een 7 voor nederlands. Jij?

Ik weet wel hoe dat werkt inmiddels ja en dat zegt dus niet heel erg veel.

De helft van die klassen krijgt een dyslexie stempel opgedrukt, zeker op vwo omdat daar al die halve autisten zitten, en mag al z'n tentamens en verslagen achter een pc maken, met de spellingcontrole aan. Krijgen ze nog tijdverlenging ook vaak. Je moet hooguit zelf nog een beetje een fatsoenlijke zinsbouw er van kunnen maken en dat is het dan wel.

Ik weet wel hoe dat werkt inmiddels ja en dat zegt dus niet heel erg veel. De helft van die klassen krijgt een dyslexie stempel opgedrukt, zeker op vwo omdat daar al die halve autisten zitten, en mag al z'n tentamens en verslagen achter een pc maken, met de spellingcontrole aan. Krijgen ze nog tijdverlenging ook vaak. Je moet hooguit zelf nog een beetje een fatsoenlijke zinsbouw er van kunnen maken en dat is het dan wel.
uhm k den

Middelbare schoolcijfers waren toch wel een zeer slechte indicatie van je daadwerkelijke potentie voor een vak. :o

Sowieso slechte indicatie van je potentie overall en vaak ook echt debielen aan het roer daar. Weet nog goed dat de directeur en decaan mij adviseerden naar havo te gaan omdat ik het naar hun zeggen niet aan kon. Moest er gelukkig om lachen, maar nu besef ik wel hoe triest dat eigenlijk is. In plaats van je te motiveren gewoon totaal misplaatst advies geven wat iemand echt op het verkeerde spoor kan brengen.

De helft van die klassen krijgt een dyslexie stempel opgedrukt, zeker op vwo omdat daar al die halve autisten zitten, en mag al z'n tentamens en verslagen achter een pc maken, met de spellingcontrole aan. Krijgen ze nog tijdverlenging ook vaak. Je moet hooguit zelf nog een beetje een fatsoenlijke zinsbouw er van kunnen maken en dat is het dan wel.

Nee joh gewoon MC toetsen begrijpend lezen en vage samenvatting opdrachten. Plus als je literatuur voor 40% van je SE meetelt is het lastig om onder de 7 te komen als je gewoon netjes die boeken leest of kent. Heeft weinig met goed Nederlands te maken.

lezen heeft wel een positieve invloed op je nederlands.

Stoer doen over je VWO cijfers :roflol:

Tja, ik mocht inderdaad mijn engels eindexamen op de PC maken, het resultaat was een 9.8. Had ik dat niet gemogen was het max een 6 geweest.

Maar wil je anders dat ik, met het grootste deel van school op vwo niveau, een klein deel havo en spelling op vmbo-B zak op mijn engels eindexamen van het vmbo-T, omdat spelling niet te doen is voor mij? Terwijl ik engels vloeiend lees en spreek.

Alle paaseieren en hazen naar buurmeisje gebracht :(

yess get fat bitchh

Tja, ik mocht inderdaad mijn engels eindexamen op de PC maken, het resultaat was een 9.8. Had ik dat niet gemogen was het max een 6 geweest.

Maar wil je anders dat ik, met het grootste deel van school op vwo niveau, een klein deel havo en spelling op vmbo-B zak op mijn engels eindexamen van het vmbo-T, omdat spelling niet te doen is voor mij? Terwijl ik engels vloeiend lees en spreek.

brb collectief de eisen bepalen voor een vwo diploma en dan mensen die die eisen niet kunnen halen wel of niet voordeeltjes geven puur gebaseerd op hoe cool we de desbetreffende reden vinden.

dyslexie, so hot right now.

waar zijn mijn voordeelregelinkjes voor mijn epische gebrek aan work ethic wat betreft opleidingen omdat ik van groep 1 tot vwo 6 nooit ene f**k heb moeten uitvoeren omdat het te makkelijk was. muh genetics. :roflol:

Teveel gedut vandaag :'( rip nachtrust

Terug
Naar boven