snorhaar groei sinds 12 jaar oud, nu 7 jaar later kan ik niet eens nog een baard groeien maar moet me dan wel iedere dag scheren gvd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
snorhaar groei sinds 12 jaar oud, nu 7 jaar later kan ik niet eens nog een baard groeien maar moet me dan wel iedere dag scheren gvd.
Botje in hand gebarsten door rage without roids.
Hand voor 2 uur ingevroren en dan hard geduwd tot het voelde als een recht botje. Gespaakt met stuk hout en ducktape. Morgen toch eens laten naar kijken, kan niet schrijven en heb examens binnen 3 weken...
Kutweek van het jaar!
Iemand idee voor een workout waar je geen 2 handen voor nodig hebt?
Homegym trouwens... Squats met polsen gewoon op stang leggen?
Botje in hand gebarsten door rage without roids. Hand voor 2 uur ingevroren en dan hard geduwd tot het voelde als een recht botje. Gespaakt met stuk hout en ducktape. Morgen toch eens laten naar kijken, kan niet schrijven en heb examens binnen 3 weken... Kutweek van het jaar! Iemand idee voor een workout waar je geen 2 handen voor nodig hebt? Homegym trouwens... Squats met polsen gewoon op stang leggen?

Komt doordat ie niet in kleur is denk ik.op je profielfoto lijk je toch wat ouder, maar dit kan aan mij liggen
Ray, ik wou een biertje nemen en zag dat m'n vriend enkel idiote blikjes van 25cl meegebracht heeft.
Kan toch niet? Hoe zou je dit aanpakken?
Amstel volgensmij. Radler iig wel.
wat stom van me.
. Rolt gewoon van mijn traps af, nooit traps afzonderlijk genomen, dus super-ecto traps. Heb geprobeerd met mijn onderarmen te houden, maar voelde echt slecht. Na opwarmingssets gestopt want werkte echt niet.