AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Altijd nog beter dan zowel in de eerste, de tweede en de vijfde blijven zitten.

als tan2 slim maar geen boekewurm moet je toch wel je vwo af kunnen maken

Jij ookal tan2 slim, maar geen boekewurm?

Vanaf volgend jaar ga ik in de boeken duiken:P

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Dat moment dat je van school wordt gestuurd op basis van je afwezigheid terwijl je alleen voor duits een onvoldoende stond???

dit

had alleen voor mn nederlands CSE geleerd en uiteindelijk een 7 gemiddeld :roflol: maar die mentaliteit werkt hier op de uni niet. Ik studeer nu al 3 jaar zonder enig succes

ik ben zo goed met de sociale media dat ik moet vragen aan vrienden hoe ik in godsnaam mijn omslagfoto moet veranderen

Dat zal een beste omslag zijn

Hele dag aan scriptie gewerkt, resultaat: nog niet af
wel bijna

Sick goeie nacht gehad, goeie muziek, zonnebrilletje op en goan :D Jammer genoeg is deze vierdaagse uitgaansstreak ten einde gekomen... :(

koningsnacht in eindhoven geweest.... kroeg uitgelopen omdat ik honger had, daarna weer naar binnen willen maar niet binnen mogen omdat ik te zat was :( vrienden staan binnen en had mijn jas ergens in een hoekje gesmeten.... vrienden konden mijn jas niet vinden dus jas kwijt. Thuis aangekomen blijkt dat ik jas van een meisje heb meegenomen omdat ik het koud had maar die passte mij niet dus die jas uitgescheurd. Volgende dag een flinke kater dus geen koningsdag gevierd :( dus best een verrotte twee dagen :P

Om 7u uit mn bed gehaald door een timmerman die op mn dak moest. Fml need sleep

koningsnacht in eindhoven geweest.... kroeg uitgelopen omdat ik honger had, daarna weer naar binnen willen maar niet binnen mogen omdat ik te zat was :( vrienden staan binnen en had mijn jas ergens in een hoekje gesmeten.... vrienden konden mijn jas niet vinden dus jas kwijt. Thuis aangekomen blijkt dat ik jas van een meisje heb meegenomen omdat ik het koud had maar die passte mij niet dus die jas uitgescheurd. Volgende dag een flinke kater dus geen koningsdag gevierd :( dus best een verrotte twee dagen :P

Hahaha held

Je hebt vast nu wel een meisje verdrietig gemaakt. Haar o zo dure designer jas is weg, of viel dat wel mee?

Terug
Naar boven