- Waardering
- 14.555
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
heb al genoeg tussenjaren gehad
zit te denken over aardwetenschappen in Utrecht. Dat is het enige dat er wel nice uit ziet
crew checking in

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb al genoeg tussenjaren gehad
zit te denken over aardwetenschappen in Utrecht. Dat is het enige dat er wel nice uit ziet

Altijd nog beter dan zowel in de eerste, de tweede en de vijfde blijven zitten.

Altijd nog beter dan zowel in de eerste, de tweede en de vijfde blijven zitten.

als tan2 slim maar geen boekewurm moet je toch wel je vwo af kunnen maken

als tan2 slim maar geen boekewurm moet je toch wel je vwo af kunnen maken
maar die mentaliteit werkt hier op de uni niet. Ik studeer nu al 3 jaar zonder enig succesals tan2 slim maar geen boekewurm moet je toch wel je vwo af kunnen maken
Sick goeie nacht gehad, goeie muziek, zonnebrilletje op en goanJammer genoeg is deze vierdaagse uitgaansstreak ten einde gekomen...
![]()

4 nachten achter elkaar zonnebrilletje op?
in voor fat loss gainz![]()
Sick goeie nacht gehad, goeie muziek, zonnebrilletje op en goanJammer genoeg is deze vierdaagse uitgaansstreak ten einde gekomen...
![]()
vrienden staan binnen en had mijn jas ergens in een hoekje gesmeten.... vrienden konden mijn jas niet vinden dus jas kwijt. Thuis aangekomen blijkt dat ik jas van een meisje heb meegenomen omdat ik het koud had maar die passte mij niet dus die jas uitgescheurd. Volgende dag een flinke kater dus geen koningsdag gevierd
dus best een verrotte twee dagen 
koningsnacht in eindhoven geweest.... kroeg uitgelopen omdat ik honger had, daarna weer naar binnen willen maar niet binnen mogen omdat ik te zat wasvrienden staan binnen en had mijn jas ergens in een hoekje gesmeten.... vrienden konden mijn jas niet vinden dus jas kwijt. Thuis aangekomen blijkt dat ik jas van een meisje heb meegenomen omdat ik het koud had maar die passte mij niet dus die jas uitgescheurd. Volgende dag een flinke kater dus geen koningsdag gevierd
dus best een verrotte twee dagen
![]()