Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hahaha held

Je hebt vast nu wel een meisje verdrietig gemaakt. Haar o zo dure designer jas is weg, of viel dat wel mee?

geen idee, ik ken het merk niet maar zag er wel expensive uit :P meestal dragen mensen op stap geen dure jassen... anders krijg je van die situaties als deze van mij dus... ik verlies me jas echt bijna elke keer op stap:(

:roflol: wtf is dit

Beste student(e)
Beste collega

Ik wil je informeren en enthousiasmeren voor een experiment dat past in het DNA van onze hogeschool.

Wat gaat er gebeuren?

Op 19 en 20 mei 2015 doet Hogeschool PXL een sociaal en digitaal experiment: we sluiten de deuren van de hogeschool.
Jullie, studenten en personeelsleden (lectoren/docenten, onderzoekers, administratief personeel) nemen deel aan dit experiment.

We creëren een situatie waarbij de gebouwen van de hogeschool worden afgesloten, maar waarbij alle activiteiten moeten doorlopen.
Alle lessen gaan door, alle onderzoek en dienstverlening ook, en alle diensten blijven doorwerken.
De enige beperking die we opleggen, is dat geen gebruik gemaakt mag worden van de gebouwen van de hogeschool.
We roepen iedereen op om hier creatief mee om te gaan. Iedereen krijgt de tijd tot 19 en 20 mei a.s. om zich voor te bereiden.

:roflol: wtf is dit Beste student(e) Beste collega Ik wil je informeren en enthousiasmeren voor een experiment dat past in het DNA van onze hogeschool. Wat gaat er gebeuren? Op 19 en 20 mei 2015 doet Hogeschool PXL een sociaal en digitaal experiment: we sluiten de deuren van de hogeschool. Jullie, studenten en personeelsleden (lectoren/docenten, onderzoekers, administratief personeel) nemen deel aan dit experiment. We creëren een situatie waarbij de gebouwen van de hogeschool worden afgesloten, maar waarbij alle activiteiten moeten doorlopen. Alle lessen gaan door, alle onderzoek en dienstverlening ook, en alle diensten blijven doorwerken. De enige beperking die we opleggen, is dat geen gebruik gemaakt mag worden van de gebouwen van de hogeschool. We roepen iedereen op om hier creatief mee om te gaan. Iedereen krijgt de tijd tot 19 en 20 mei a.s. om zich voor te bereiden.

inb4 http://www.imdb.com/title/tt0250258/

:roflol: wtf is dit

Beste student(e)
Beste collega

Ik wil je informeren en enthousiasmeren voor een experiment dat past in het DNA van onze hogeschool.

Wat gaat er gebeuren?

Op 19 en 20 mei 2015 doet Hogeschool PXL een sociaal en digitaal experiment: we sluiten de deuren van de hogeschool.
Jullie, studenten en personeelsleden (lectoren/docenten, onderzoekers, administratief personeel) nemen deel aan dit experiment.

We creëren een situatie waarbij de gebouwen van de hogeschool worden afgesloten, maar waarbij alle activiteiten moeten doorlopen.
Alle lessen gaan door, alle onderzoek en dienstverlening ook, en alle diensten blijven doorwerken.
De enige beperking die we opleggen, is dat geen gebruik gemaakt mag worden van de gebouwen van de hogeschool.
We roepen iedereen op om hier creatief mee om te gaan. Iedereen krijgt de tijd tot 19 en 20 mei a.s. om zich voor te bereiden.

En daarom studeren we niet in België.

Gewoon alles verhuizen naar een andere ruimte. Done.

Weet jij wel hoe een school zoals deze werkt? Je zit niet met 20 mensen in een ruimte waarbij een volwassen persoon heel de dag jouw handje vasthoudt hé. Al ben jij dat waarschijnlijk wel gewoon

Je bent te serieus :roflol:
je gaat er echt serieus op in, ik weet heus wel dat dat niet zomaar gaat :')

Is toch makkelijk

Ga je thuis niks doen ipv op school niks doen

Nee dat noem ik geouwehoer.
Weer lees je over dingen heen.
:roflol:

166.gif

Ze willen Arnodsi gewoon voorbereiden op de toekomst. Als België weer eens in een nationale staking valt, dan moet Arnodsi ook flexibel omgaan met zijn dagelijkse gang van zaken!

Klein beetje Callus tear na deadlifts paar dagen terug leek behoorlijk mee te vallen, nu scheurt het aan de randen overal in.....

Terug
Naar boven