- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
nee gelukkig niet, meer het powerliften, liever lui dan moe
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wordt in het nederlandse leger gegeven.
Vrij effectief dus![]()
das helemaal niet waar
maar bedankt voor de toevoeging capuchontrui

Wordt in het nederlandse leger gegeven. Vrij effectief dus![]()
das helemaal niet waar maar bedankt voor de toevoeging capuchontrui
Wat? Dan klopt die duco over krav maga niet
Sowieso in het leger van israel
Ja de IDF krijgt standaard Krav Maga, het is dan ook israelisch
in Nederland geven ze MZV, militaire zelfverdediging, beetje mix van vanalles

Militaire Zelf Verdediging lijkt in heel veel opzichten op de militaire tak van Krav Maga. Ik hoorde laatst bij ons dat ze tegenwoordig sowieso nog maar 8 lessen krijgen, dus dat zet ook niet echt zoden aan de dijk. Dat blijf ik overigens onverkoopbaar vinden hoor. Als je 'core business' bestaat uit overleven en het doden van de vijand, is het dan niet simpele logica dat je ook uitstekend getraind wordt in vechtsporten? Van wat ik begrijp is het onder de wat meer elite eenheden overigens wel onofficieel iets wat je toch wel doet. Al is het alleen maar om niet het onderspit te delven tegenover je buddiesBlij dat ik ook weer KM doe tegenwoordig. Ik zit wel in een groep waarbij ik als enige ervaring heb (2.5 jaar), maar na zo'n lange absentie is het ook wel weer goed om even op te frissen.
Phaggot in de gym die de grootste schijt muziek draait. Denk dat ik dr zo maar van wat ga zeggen![]()
Phaggot in de gym die de grootste schijt muziek draait. Denk dat ik dr zo maar van wat ga zeggen![]()
Ga gewoon weg daar man, je zit toch alleen maar op het forum als je "sport".
Ga gewoon weg daar man, je zit toch alleen maar op het forum als je "sport".
bulking for president, maar men maag denkt daar blijkbaar anders over.
denk dat vooral de vele melk producten daarbij nefast zen.
Hier idem. Zou 28 april geleverd worden, uiteindelijk veranderde gisteren de status opeens in bezorgdatum onbekend, en nu dus nog steeds.postnl die weer aan het fucken is met me pakketjes. zou gisteren al geleverd moeten worden, datum verschoven naar vandaag, en nu opeens bezorgdatum onbekend.![]()