AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hoedie je neus groeit

bulking for president, maar men maag denkt daar blijkbaar anders over.

denk dat vooral de vele melk producten daarbij nefast zen.

Militaire Zelf Verdediging lijkt in heel veel opzichten op de militaire tak van Krav Maga. Ik hoorde laatst bij ons dat ze tegenwoordig sowieso nog maar 8 lessen krijgen, dus dat zet ook niet echt zoden aan de dijk. Dat blijf ik overigens onverkoopbaar vinden hoor. Als je 'core business' bestaat uit overleven en het doden van de vijand, is het dan niet simpele logica dat je ook uitstekend getraind wordt in vechtsporten? Van wat ik begrijp is het onder de wat meer elite eenheden overigens wel onofficieel iets wat je toch wel doet. Al is het alleen maar om niet het onderspit te delven tegenover je buddies ;)

Blij dat ik ook weer KM doe tegenwoordig. Ik zit wel in een groep waarbij ik als enige ervaring heb (2.5 jaar), maar na zo'n lange absentie is het ook wel weer goed om even op te frissen.

Militaire Zelf Verdediging lijkt in heel veel opzichten op de militaire tak van Krav Maga. Ik hoorde laatst bij ons dat ze tegenwoordig sowieso nog maar 8 lessen krijgen, dus dat zet ook niet echt zoden aan de dijk. Dat blijf ik overigens onverkoopbaar vinden hoor. Als je 'core business' bestaat uit overleven en het doden van de vijand, is het dan niet simpele logica dat je ook uitstekend getraind wordt in vechtsporten? Van wat ik begrijp is het onder de wat meer elite eenheden overigens wel onofficieel iets wat je toch wel doet. Al is het alleen maar om niet het onderspit te delven tegenover je buddies ;) Blij dat ik ook weer KM doe tegenwoordig. Ik zit wel in een groep waarbij ik als enige ervaring heb (2.5 jaar), maar na zo'n lange absentie is het ook wel weer goed om even op te frissen.

Veel militairen doen sowieso een andere vechtsport ernaast (in BE toch).
Ken wel enkel paracomando's en geen normale soldaten.
Heb zelf ook nog (zeer beperkt) getraint met een para en af en toe gaf die ook na de les een eigen les met wat ze in het leger leerden en dat was toch zeer indrukwekkend en in combinatie met een andere vechtsport zelfs dodelijk (ze leren precies veel grepen en grepen om te doden).

Phaggot in de gym die de grootste schijt muziek draait. Denk dat ik dr zo maar van wat ga zeggen :roflol:

postnl die weer aan het fucken is met me pakketjes. zou gisteren al geleverd moeten worden, datum verschoven naar vandaag, en nu opeens bezorgdatum onbekend. :mad:

morgen poging vier om om 8 uur op te staan

postnl die weer aan het fucken is met me pakketjes. zou gisteren al geleverd moeten worden, datum verschoven naar vandaag, en nu opeens bezorgdatum onbekend. :mad:
Hier idem. Zou 28 april geleverd worden, uiteindelijk veranderde gisteren de status opeens in bezorgdatum onbekend, en nu dus nog steeds.

Terug
Naar boven