Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

postnl die weer aan het fucken is met me pakketjes. zou gisteren al geleverd moeten worden, datum verschoven naar vandaag, en nu opeens bezorgdatum onbekend. :mad:

Ik heb laatst een order bij kleding webshop twv 95 eur teruggestuurd, maand later nog niet aangekomen daar.. Blijkt t pakketje 'verdwenen' te zijn en krijg ik als vergoeding €6,95.. Verder niks omdat geen verzekering. Stelletje naaiberen zijn het.

Ik heb laatst een order bij kleding webshop twv 95 eur teruggestuurd, maand later nog niet aangekomen daar.. Blijkt t pakketje 'verdwenen' te zijn en krijg ik als vergoeding €6,95.. Verder niks omdat geen verzekering. Stelletje naaiberen zijn het.

Bewijs bonnetje laten zien en PostNL dood stalken. Dan komt het vanzelf boven water.

>zin om te trainen
>denk oh nice morgen weer
>realiseer me dat ik vanochtend al heb getraint en zaterdag pas weer kan

fuuuu

m'n halve eten voor de dag vergeten in te pakken. :mad:

Nu heb ik.. wat kipfilet, 500ml volle melk en een proteïne reep :roflol:
..voor 0800 t/m 1800

boodschappen doen in de Leidel...

Zuigt het leven uit je...

boodschappen doen in de Leidel...

Zuigt het leven uit je...

wut, als jij gewoon kunt aantonen dat jij het hebt verstuurd :roflol:?

Ja dat boeit ze dus helemaal niets.. Had bonnetje met track n trace als bewijs.. Als je geen verzekerde verzending kiest kan de bezorger dus gewoon je pakketje jatten en heb je geen poot om op te staan. Is tijdje geleden ook eens gebeurd met een shitload aan iphones geloof ik.

Ja dat boeit ze dus helemaal niets.. Had bonnetje met track n trace als bewijs.. Als je geen verzekerde verzending kiest kan de bezorger dus gewoon je pakketje jatten en heb je geen poot om op te staan. Is tijdje geleden ook eens gebeurd met een shitload aan iphones geloof ik.

Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending inderdaad, en zonder aangetekende post ben je fucked.

PostNL is echt een kut bedrijf

Tegenwoordig kan je wel zelf kiezen wanneer je wil dat het bezorgd wordt. Kan kies je bv. dinsdag tussen 11 en 3, en dan komen ze alsnog een andere dag.

Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending inderdaad, en zonder aangetekende post ben je fucked.

PostNL is echt een kut bedrijf

Idd.. Maarja, dhl is niet veel beter. Afgelopen vrijdag nieuw paar roshe run besteld online, van maandag tot gisteren status onbekend, daarna kwijtgeraakt tijdens reis naar lokaal distributiecentrum :o net afgeleverd alsnog, maargoed

>hoor iets door brievenbus komen
>loop naar deur
>'hallo u was niet thuis u kan het pakketje vanaf 17:00 ophalen bij dit punt'
>UPS

Echt een slechte dag en weer verdrietig :(

Terug
Naar boven