AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

nog steeds misselijk, hardste hangover van mn leven en ik moet morgen vanaf 6 uur werken...

Ik heb een meid in mn bed proberen overtuigen dat ze haar t**ten aan dbb moest laten zien, met als staving "maakt niet uit, het komt niet op je facebook, enkel op dbb".

Ik wil echt mn drunk-posts niet zien...

:roflol::roflol::roflol::roflol:

+1 voor het denken aan je dbb broeders

nog steeds misselijk, hardste hangover van mn leven en ik moet morgen vanaf 6 uur werken...

Ik heb een meid in mn bed proberen overtuigen dat ze haar t**ten aan dbb moest laten zien, met als staving "maakt niet uit, het komt niet op je facebook, enkel op dbb".

:roflol:

karma voor trying :roflol:

good try

Laatst bewerkt:
Gaat je niks aan, ga met ijzer smijten of zo

Nou, ik wil voorkomen dat we elkaar tegen komen. Indien onze plannen matchen wil ik mijn kaart verkopen. Graag uw reactie.

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

Ik heb vorige week per ongeluk in haar kont gezeten, en ze heeft gisteren een half-slappe lul gekregen van de strorum, en erachter het t**ten-verhaal.

Die zie ik nooit meer *bam* terug.

wat..? :D???

nog steeds misselijk, hardste hangover van mn leven en ik moet morgen vanaf 6 uur werken... Ik heb een meid in mn bed proberen overtuigen dat ze haar t**ten aan dbb moest laten zien, met als staving "maakt niet uit, het komt niet op je facebook, enkel op dbb". Ik wil echt mn drunk-posts niet zien...
Karma als je ooit slaagt dit te doen.

beetje lopen slacken en lopen peinzer over project afgelopen week. Nu moet ik in 1 dag alles even inhalen. Top kek

160 KG Deadlift PR met straps en belt, form was slecht en ik kon paar weken terug nog 150 KG zonder belt. Voelde wel goed daarentegen :)

do you even misc zeggen terwijl je de oorsprong van 'kek' niet eens weet

faggit

Wauw jullie spreken echt een stoere taal.

Terug
Naar boven