XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Weer een fietsbandje lek.
gaat hard hier.

volgens mij denken ze hier dat het wegdek minder snel slijt als je er een laagje glas overheen legt.

Vanaf een kilo of 90 bw moet je gewoon het besluit nemen dat fietsen geen optie meer is

Vanaf een kilo of 90 bw moet je gewoon het besluit nemen dat fietsen geen optie meer is

Dat blijkt wel weer. Sinds in 90kg ben heb ik bijna niet meer gefietst en als ik ging fietsencgingen ze wel vaak stuk.

Leek mij wel makkelijk een fiets in de stad. toch maar weer de auto gebruiken

Heb niet eens een fiets :o

2x alarm vanacht afgegaan bij me vriendin thuis die home alone was (op mij en 2 honden na). politie ook nog aan de pas gekomen :o

Al geen fiets meer sinds middelbare school crew

en toen 8 jaar en 35 kilo verder

fietsen over een winderige golden gate bridge they said, it will be fun they said

rip

:roflol:

ik moet vandaag nog een uur fietsen. Met dit weer is fietsen wel fijn eigenlijk :o :o

De niet fiets regel geldt pas vanaf 90 kg BW

Al geen fiets meer sinds middelbare school crew

en toen 8 jaar en 35 kilo verder

fietsen over een winderige golden gate bridge they said, it will be fun they said

rip

Ik ga over die golden gate bridge deze zomer

weeg ook rond de 100-105.
Rip

Een uur fietsen

En jezelf afvragen waarom je niet aan komt

Ik heb vorige week per ongeluk in haar kont gezeten, en ze heeft gisteren een half-slappe lul gekregen van de strorum, en erachter het t**ten-verhaal.

Die zie ik nooit meer *bam* terug.

Misschien vond ze het in de kont wel fijn, houdt ze van een half slappe lul en snapt ze je DBB bro gevoel wel!:cool:dan zit je er aan vast :P

Terug
Naar boven