- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Dingen doen
En dan jezelf afvragen waarom je niet aan komt.
ik haal toch net iets liever studiepunten dan dat ik aan kom sorry
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dingen doen
En dan jezelf afvragen waarom je niet aan komt.
Ik ga over die golden gate bridge deze zomer weeg ook rond de 100-105. Rip
ik haal toch net iets liever studiepunten dan dat ik aan kom sorry

ik zit niet meer op school
het gaat ook niet om het eten maar om het bewegen waar door ik meer calorien verbrand
Oke..waar haal jij je studiepunten dan? De supermarkt?
Het gaat wel om het eten want de kcal die je verbrand moet je bij eten.
de universiteit :$
meer calorien eten = meer last. Dus ik kan maar tot een bepaald niveau eten waarbij ik een acceptabele hoeveelheid last heb
maar toch

Meer kcals is over het algemeen ook meer voeding natuurlijk.he, dat is een groot verschil!! Ik ga ook niet naar les, maar naar "college"![]()
over regelmatig eten heb je gelijk. Ik eet daarom ook wel regelmatig en in een redelijk vast patroon. Maar al eet ik nog zo goed en regelmatig blijf ik last houden zeker als ik meer eetMeer kcals is over het algemeen ook meer voeding natuurlijk.
Waar voor symptomen heb je? En zit er een patroon in de soort voeding die dat veroorzaakt?he, dat is een groot verschil!! Ik ga ook niet naar les, maar naar "college"![]()
over regelmatig eten heb je gelijk. Ik eet daarom ook wel regelmatig en in een redelijk vast patroon. Maar al eet ik nog zo goed en regelmatig blijf ik last houden zeker als ik meer eetMeer kcals is over het algemeen ook meer voeding natuurlijk.
Sowieso voor 7th Sunday gaan dan.hele planning gemaakt dat ik zondag 24mei naar sterkste team van nederland kan, is blijkbaar 7th sunday waar ik al kaarten voor heb... moet ik weer bier drinken, de hel! De horror!
Gisteren na 14 uur durende horeca-dienst om 02:00
>fiets met vrouwelijke collega naar huis
>zo, ik heb honger
>"Ik heb nog wel wat soep bij mij thuis staan, als je wilt kunnen we die wel samen delen."
>nee, ik heb nog wat kip thuis in de koelkast, en soep is niet echt voedzaam.
>"oh, ok.."
Thuis:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gisteren na 14 uur durende horeca-dienst om 02:00 >fiets met vrouwelijke collega naar huis >zo, ik heb honger >"Ik heb nog wel wat soep bij mij thuis staan, als je wilt kunnen we die wel samen delen." >nee, ik heb nog wat kip thuis in de koelkast, en soep is niet echt voedzaam. >"oh, ok.." Thuis: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
GvdGisteren na 14 uur durende horeca-dienst om 02:00
>zo, ik heb honger
>"Ik heb nog wel wat soep bij mij thuis staan, als je wilt kunnen we die wel samen delen."
>"oh, ok.."
Thuis:

>zo, ik heb honger
>"oh, ok.."
Thuis:
>zo, ik heb honger
>"oh, ok.."
Thuis: