fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Wat als het kippensoep was..?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren na 14 uur durende horeca-dienst om 02:00
>fiets met vrouwelijke collega naar huis
>zo, ik heb honger
>"Ik heb nog wel wat soep bij mij thuis staan, als je wilt kunnen we die wel samen delen."
>nee, ik heb nog wat kip thuis in de koelkast, en soep is niet echt voedzaam.
>"oh, ok.."
Thuis:

Waar voor symptomen heb je? En zit er een patroon in de soort voeding die dat veroorzaakt?
op is een phaggot
opgeblazen, weinig eetlust, pijn en veel ontslasting (5-8x per dag schijten)
Veel schijten in ruil voor gains.. Makkelijke keuze.
IK SCHIJT MIJ GANS DE DAG VERLOREN niet diaree maar 5 tot 10x op de pot een massa precies of alles valt er los door wat ik eet !
gatver dat is me een troep ... bij mij hing de kast en alles vol 
vind t maar een kutgrap wtfman man man, heb je afspraak met bestuur van het sportcentrum hier in delft. Oja er staat geen afspraak in de agenda. 2e keer dat ze dit grapje uithalen![]()
man man man, heb je afspraak met bestuur van het sportcentrum hier in delft. Oja er staat geen afspraak in de agenda. 2e keer dat ze dit grapje uithalen![]()
Aghja, hij kan zichzelf altijd nog helemaal insmeren met kokosolie.
ik wil hun geld!man man man, heb je afspraak met bestuur van het sportcentrum hier in delft. Oja er staat geen afspraak in de agenda. 2e keer dat ze dit grapje uithalen![]()
Gisteren na 14 uur durende horeca-dienst om 02:00
>fiets met vrouwelijke collega naar huis
>zo, ik heb honger
>"Ik heb nog wel wat soep bij mij thuis staan, als je wilt kunnen we die wel samen delen."
>nee, ik heb nog wat kip thuis in de koelkast, en soep is niet echt voedzaam.
>"oh, ok.."
Thuis:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]