XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Belasting die bijna al me vakantiegeld afpakt, waar is Robin Hood als je hem nodig hebt.

Iemand noemde me vandaag chubby :(

overvaller van benzine pomp word gearresteerd . 18 jaar thuis opgehaald politie doorzoekt huis vind 100.000 euro contant . die heeft wat uit te leggen . weten nog niet waar het geld vandaan komt. miss familie

whaaaaaaaaaaa hoe dom ben je dan

Laatst bewerkt:
overvaller van benzine pomp word gearresteerd . 18 jaar thuis opgehaald politie doorzoekt huis vind 100.000 euro contant . die heeft wat uit te leggen . weten nog niet waar het geld vandaan komt. miss familie

100.000 in cash
Overvalt benzine pomp.

U wotate?

.

Laatst bewerkt:
Eh, stond er in het nieuws niet dat het 700.000 was? Aanzienlijk meer dus?

de sht die ik op het MBO heb gezien :roflol:

In week 2 kreeg ik optelsommen die een 5-jarige hoort te krijgen:roflol: Aanwezigheidspercentage van 40% over 3 jaar, np np np.

Gister wel een positief advies gehad voor mijn studiekeuze op het HBO, dat maakte mijn dag wel goed:o

whaaaaaaaa

In week 2 kreeg ik optelsommen die een 5-jarige hoort te krijgen:roflol: Aanwezigheidspercentage van 40% over 3 jaar, np np np.

Gister wel een positief advies gehad voor mijn studiekeuze op het HBO, dat maakte mijn dag wel goed:o

mirin MBO waar ze je 40% laten hebben.

ik kreeg les over metric system. echt lvl 4 style, vervolgens mensen die het nog niet snapte...

docent: '' dus hoeveel ML water kan er in een ruimte van 10cm bij 10cm bij 10cm.? ''
veel te dom wijf: ''90 ML ? ''

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar hoeveel stenen weegt een blok ijs van 11 ellebogen bij 182 duimen bij 0,13 furlong?

imperial 1
metric 0

Terug
Naar boven