- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, een begeleidingstehuis met een nogal aparte visie... Wil er zo snel mogelijk weg.Lol mat je bent toch niet bij het keerpunt gaan werken?
Heb het subtieler aangepaktPost haar telefoonnummer op DBB, succes gegarandeerd.
Kiddies hadden een kwartiertje niets te doen en die Führerin moest even telefoontje doen. Wist dat er één van de jongetjes nogal van jumpmuziek houdt, dus gevraagd of ie buiten es wil tonen hoe goed hij kan jumpen. De rest wou dan natuurlijk ook meedoen met een jumpwedstrijdje als gevolg.

wtf nam net een tabletje, bleef die achter in mijn keel hangen waardoor ik meteen een kotsreflex kreeg en mijn hele ontbijt naar buiten kwam boulimia much
wtf nam net een tabletje, bleef die achter in mijn keel hangen waardoor ik meteen een kotsreflex kreeg en mijn hele ontbijt naar buiten kwam
boulimia much

in de blender gedaan daarna met beetje whey dan smaakt alles
Gebeurt het vaker?
de twee honden van me vriendin staan srs te vechten om kots als iemand ze eten eruit kotst.
die twee honden fokken elkaar zo op dat zodra ze eten krijgen staan te schrokken als wat, komt wel eens voor dat een van de twee dan alles uitkotst ja.
Heb je van die mooie bakken voor volgens mij dat ze allen rustig kunnen eten

in de blender gedaan daarna met beetje whey dan smaakt alles
de twee honden van me vriendin staan srs te vechten om kots als iemand ze eten eruit kotst.
Aww en je keek eerst zo erg uit naar je nieuwe baanStraks weer gaan werken in het strafkamp
Zin om dat Gestapo-wijf waarmee ik dubbel sta beetje op de zenuwen te werken.

Heb het subtieler aangepaktKiddies hadden een kwartiertje niets te doen en die Führerin moest even telefoontje doen. Wist dat er één van de jongetjes nogal van jumpmuziek houdt, dus gevraagd of ie buiten es wil tonen hoe goed hij kan jumpen. De rest wou dan natuurlijk ook meedoen met een jumpwedstrijdje als gevolg.
Wijf komt hysterisch buitengestormd "NEE WAT DOEN JULLIE!! JULLIE MOETEN RUSTIG ZIJN!!!!"![]()
Helemaal de weg kwijt.
die twee honden fokken elkaar zo op dat zodra ze eten krijgen staan te schrokken als wat, komt wel eens voor dat een van de twee dan alles uitkotst ja.