AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Lol mat je bent toch niet bij het keerpunt gaan werken?
Nee, een begeleidingstehuis met een nogal aparte visie... Wil er zo snel mogelijk weg.
Post haar telefoonnummer op DBB, succes gegarandeerd.
Heb het subtieler aangepakt :) Kiddies hadden een kwartiertje niets te doen en die Führerin moest even telefoontje doen. Wist dat er één van de jongetjes nogal van jumpmuziek houdt, dus gevraagd of ie buiten es wil tonen hoe goed hij kan jumpen. De rest wou dan natuurlijk ook meedoen met een jumpwedstrijdje als gevolg.

Wijf komt hysterisch buitengestormd "NEE WAT DOEN JULLIE!! JULLIE MOETEN RUSTIG ZIJN!!!!" :roflol: :roflol:

Helemaal de weg kwijt.

wtf nam net een tabletje, bleef die achter in mijn keel hangen waardoor ik meteen een kotsreflex kreeg en mijn hele ontbijt naar buiten kwam

boulimia much

Verloren met een quiz...vervolgens kookte het bij mij vanbinnen...wilde perse winnen.. 100% rage

what is wrong with me :(

Heb het subtieler aangepakt :) Kiddies hadden een kwartiertje niets te doen en die Führerin moest even telefoontje doen. Wist dat er één van de jongetjes nogal van jumpmuziek houdt, dus gevraagd of ie buiten es wil tonen hoe goed hij kan jumpen. De rest wou dan natuurlijk ook meedoen met een jumpwedstrijdje als gevolg.

Wijf komt hysterisch buitengestormd "NEE WAT DOEN JULLIE!! JULLIE MOETEN RUSTIG ZIJN!!!!" :roflol: :roflol:

Helemaal de weg kwijt.

Wow, ik geef je aan bij de directeur.

die twee honden fokken elkaar zo op dat zodra ze eten krijgen staan te schrokken als wat, komt wel eens voor dat een van de twee dan alles uitkotst ja.

er bestaan speciale hondenvoerbakken die zo gemaakt zijn dat honden er niet te snel uit kunnen eten

voor als je vriendin ooit zoiets heeft van ik hou mn vloer liever kotsvrij

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------

beestmodusaan was me al voor zie ik

Terug
Naar boven