AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Het verneuken van wiskunde examen [emoji27]

maar hoeveel stenen weegt een blok ijs van 11 ellebogen bij 182 duimen bij 0,13 furlong?

imperial 1
metric 0

:roflol:

altijd leuk als US bro's zeggen dat imperial beter is dan metric.

'' so how many pounds of water would fit in a box that's 10 feet by 29 inces by 6 yards? ''

'' shut up ''

96e2bfc757df1fd31a4306e1b885b70a.png

100.000 in cash
Overvalt benzine pomp.

U wotate?

nee ik schrijf het weer verkeerd.. hij heeft een pomp overvallen en gevlucht . weet niet wat de buit daar is geweest. maar na zijn arrestatie vonden ze 100.000 euro cash bij hem thuis nu rijst de vraag waarvan en wie is dat geld ?? dan nog heb je veel uit te leggen ook je ouders en familie denk ik .

nee ik schrijf het weer verkeerd.. hij heeft een pomp overvallen en gevlucht . weet niet wat de buit daar is geweest. maar na zijn arrestatie vonden ze 100.000 euro cash bij hem thuis nu rijst de vraag waarvan en wie is dat geld ?? dan nog heb je veel uit te leggen ook je ouders en familie denk ik .

maar waar komt die 100.000 vandaan dan?

kan mij niet vertellen dan een benzinepomp 100.000 in cash heeft.

Griep :o afgelopen 3 dagen in totaal maar 3000 kcal binnen gekregen. Hoe haal ik dit weer in joh tjongejonge

inmiddels al 5 kg afgevallen. Ik ben niet eens meer ziek, maar heb nog steeds geen eetlust en moet al overgeven na 1 broodje. Dat dit kan in nederland

Vorige week gebeld:

'Kun jij donderdag t/m zondag een dienstje per dag draaien, het zijn middagdiensten dus je bent aan het begin van de avond al klaar.'

Bel ik net om te bevestigen: "Ok, dan zien we je om 05:00 op kantoor dan vertrekken we naar Rotterdam en zijn we om 18:00 op locatie klaar dus dan zijn jullie rond 19:00 weer terug in Breda. Dat is een mooie tijd toch?"

f**k die mensen, nu moet ik over een half uur al naar bed.. :mad:

lol was je er nou weer..

Straks weer gaan werken in het strafkamp :(

Zin om dat Gestapo-wijf waarmee ik dubbel sta beetje op de zenuwen te werken.

Lol mat je bent toch niet bij het keerpunt gaan werken?

Irritante spierpijn aan abs en obliques door deadlifts, daardoor ook mindere train gehad vandaag :(

M'n moeder vind dat ik niet gevarieerd genoeg eet :(

En ineens stretch marks op m'n lats :sad:

Terug
Naar boven