- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwam daar toen ook achter jaAangezien het "awkward moment" topic onvindbaar is; Steensteen probeert klantvriendelijk te zijn 1.0 "Nog lekker geBBQ'd dit weekend meneer?" - "Nee, niet lekker geBBQ'd eigenlijk" "Slecht weer gehad?" - "Nee de crematie van mijn vader" mfw

Klein detailNiet als je 4200 kcal moet eten om ook maar iets aan te komen![]()

Zoiets lulligs heb ik in mijn bijna 7 jaar bij AH nog niet meegemaakt![]()

Kwam daar toen ook achter ja
Aangezien het "awkward moment" topic onvindbaar is;
Steensteen probeert klantvriendelijk te zijn 1.0
"Nog lekker geBBQ'd dit weekend meneer?"
- "Nee, niet lekker geBBQ'd eigenlijk"
"Slecht weer gehad?"
- "Nee de crematie van mijn vader"
mfw
![]()

heb zoiets bij een je moeder grap ook wel eens meegemaakt
ja dan zak je door de grond
Helaas ja
Vanavond tweede dagje, duimen voor minder awkwardness
kan nooit zo erg zijn als de gozer die tegen een meisje, waarvan de moeder ALS had, zei dat ze "nu wel in een zenuwslopende tijd zit."
Toen ik nog wat jonger was ook een keer met kanker gescholden terwijl klasgenoot erbij zat die in terminale kankerfase was. En dat terwijl ik ook echt nooit met kanker schold, die ene keer en het kwam zo ongelukkig uit. Volgens mij heb ik het sindsdien ook nooit meer gedaan. Het ergste was ook nog dat hij het me niet kwalijk nam. Pak slaag verdiende ik.
Damn
Daarom eigenlijk altijd op je taal letten, you never know
Dat is wel lullig ja. Vriend van me scheld er ook mee terwijl zijn moeder dat heeft (wel herstellende). Zei wel een x god***domme naast een revo en ze ging helemaal flippen![]()
ik dacht vroeger altijd dat het "refro" was
gerefromeerd