MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hoxyz zit op teras met maten
random man: "Zijn er geen leuke damens? Aalleen maar heren op het terras"
-"nee..."
random man: "Ach wat zielig"
-"U zit anders ook niet me vrouwen"
random man:"Nee, mijn vrouw is 2 maanden geleden overleden"

Bench evaluatie vandaag, geen zin in want wordt toch niks :(

Kwam daar toen ook achter ja :roflol: Aangezien het "awkward moment" topic onvindbaar is; Steensteen probeert klantvriendelijk te zijn 1.0 "Nog lekker geBBQ'd dit weekend meneer?" - "Nee, niet lekker geBBQ'd eigenlijk" "Slecht weer gehad?" - "Nee de crematie van mijn vader" mfw
:roflol:
Zoiets lulligs heb ik in mijn bijna 7 jaar bij AH nog niet meegemaakt :roflol:

Morgenochtend toch even foto's laten maken van mijn schouder... Bot steekt uit (zo lijkt het... ).. maar kan rustig zonder pijn trainen...Ook OHP en BP... aanspannen geeft geen pijn..... maar ontspannen geeft megasteken...
Hoe vreemd kan het zijn... :sad:

moet over een week samen met projectgroep presentatie houden op een peuterspeelzaal
groepje besluit een spel te maken. rock maakt spel. vandaag: ja misschien beter spel niet doen. ja ok

uberhaupt die hele presentatie op de peuterspeelzaal. ik kan niet eens met volwassen mensen communiceren

kan geen verzonden karma meer zien °
klopt dat ??

Kwam daar toen ook achter ja :roflol:

Aangezien het "awkward moment" topic onvindbaar is;

Steensteen probeert klantvriendelijk te zijn 1.0
"Nog lekker geBBQ'd dit weekend meneer?"
- "Nee, niet lekker geBBQ'd eigenlijk"
"Slecht weer gehad?"
- "Nee de crematie van mijn vader"

mfw
Then+he+sees+a+japanese+man+running+towards+him+_752fc75db6a0d31d4babb231b9154c5e.gif

Omg damm, srs eerste dag?

En waarom kunnen bepaalde (elite)leden PB(s) forceren ?!

Helaas ja :o

Vanavond tweede dagje, duimen voor minder awkwardness

kan nooit zo erg zijn als de gozer die tegen een meisje, waarvan de moeder ALS had, zei dat ze "nu wel in een zenuwslopende tijd zit."

Toen ik nog wat jonger was ook een keer met kanker gescholden terwijl klasgenoot erbij zat die in terminale kankerfase was. En dat terwijl ik ook echt nooit met kanker schold, die ene keer en het kwam zo ongelukkig uit. Volgens mij heb ik het sindsdien ook nooit meer gedaan. Het ergste was ook nog dat hij het me niet kwalijk nam. Pak slaag verdiende ik.

Toen ik nog wat jonger was ook een keer met kanker gescholden terwijl klasgenoot erbij zat die in terminale kankerfase was. En dat terwijl ik ook echt nooit met kanker schold, die ene keer en het kwam zo ongelukkig uit. Volgens mij heb ik het sindsdien ook nooit meer gedaan. Het ergste was ook nog dat hij het me niet kwalijk nam. Pak slaag verdiende ik.

Damn

Daarom eigenlijk altijd op je taal letten, you never know

Dat is wel lullig ja. Vriend van me scheld er ook mee terwijl zijn moeder dat heeft (wel herstellende). Zei wel een x god***domme naast een revo en ze ging helemaal flippen:roflol:

Een revo(lutionair) of een GREFO(rmeerde)?

ik dacht vroeger altijd dat het "refro" was

gerefromeerd

Dat is wel lullig ja. Vriend van me scheld er ook mee terwijl zijn moeder dat heeft (wel herstellende). Zei wel een x god***domme naast een revo en ze ging helemaal flippen:roflol:

ik krijg ook vaker de neiging om SWT grapjes te maken, soms floept dat er al zo half uit en dan mompel ik het maar weg

Terug
Naar boven