Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

te laat potverdegodver

ik ben er klaar mee brb iedereen op negeer

Iemand die geafromeerd is noemen ze afro.

woeh 20 minuutjes dan weer freeeedoom

ik ging driften met een wagen waar bakjes op stonden, helaas hielden de bakjes me niet en kiepte dat hele kutding om, dus viel vies hard met m'n knieën op de grond

kut albert heijn en zijn ectowagentjes

ik ging driften met een wagen waar bakjes op stonden, helaas hielden de bakjes me niet en kiepte dat hele kutding om, dus viel vies hard met m'n knieën op de grond

kut albert heijn en zijn ectowagentjes

Je geeft mij heel erg het idee dat je echt niks kan, klopt dit? :o

ik ging driften met een wagen waar bakjes op stonden, helaas hielden de bakjes me niet en kiepte dat hele kutding om, dus viel vies hard met m'n knieën op de grond kut albert heijn en zijn ectowagentjes
dog_we11.jpg

Nu week op vakantie, was er wel aan toe eigenlijk

Ik ben gewoon echt erg lomp

Misschien dat jij dat ook wel hebt met je weightgains, ik gedraag me nog alsof ik 70kg ben maar eigenlijk loop ik best veel dingen omver of maak ik dingen stuk :(

Als je al bukkend door menig deur en treincoupé heen moet leer je wel om secuur met je lichaam om te gaan, zo ook inmiddels in de breedte :p

Maar ook ik ben ontzettend lomp inderdaad, maar dan meer in de zin dat ik glazen omstoot, mensen omver loop en van fietsen af fl**ker.

beter blijf je gewoon 24/7 op je kamer

Als je al bukkend door menig deur en treincoupé heen moet leer je wel om secuur met je lichaam om te gaan, zo ook inmiddels in de breedte :p

Maar ook ik ben ontzettend lomp inderdaad, maar dan meer in de zin dat ik glazen omstoot, mensen omver loop en van fietsen af fl**ker.

Ik liep in een bar een tafel en twee krukken omver, mensen vroegen of het wel goed met me ging

Die cola van tegenwoordig komt hard aan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1370885849_shopping_cart_fail.gif

Beetje zoals de eerste ja

TL begin shift; niks in de vuldolly's
gooit een doos met 12 liter sap op de dolly en valt om

>dat krijg je ervan als die leeg is
<oké, geloof wat je zelf wilt

in het echt was het grappiger:o

de f**k
zus doet zo'n home workout zonder gewichten

extra belasting op overuren en vacantiegeld.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuwe broek van better bodies gekocht. God wat een rommel, echt zonde van mijn geld. Zo er maar is in trainen, maar lijkt me 3x niets

Terug
Naar boven