Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Het is sowieso gereformeerd, niet gerefromeerd
maar ze noemen iemand die gereformeerd is een refo
thanks hell
ben je helaas 10 jaar te vroeg mee

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is sowieso gereformeerd, niet gerefromeerd
maar ze noemen iemand die gereformeerd is een refo

ik ging driften met een wagen waar bakjes op stonden, helaas hielden de bakjes me niet en kiepte dat hele kutding om, dus viel vies hard met m'n knieën op de grond
kut albert heijn en zijn ectowagentjes

ik ging driften met een wagen waar bakjes op stonden, helaas hielden de bakjes me niet en kiepte dat hele kutding om, dus viel vies hard met m'n knieën op de grond

ik ging driften met een wagen waar bakjes op stonden, helaas hielden de bakjes me niet en kiepte dat hele kutding om, dus viel vies hard met m'n knieën op de grond kut albert heijn en zijn ectowagentjes
Je geeft mij heel erg het idee dat je echt niks kan, klopt dit?![]()

Nu week op vakantie, was er wel aan toe eigenlijk
Ik ben gewoon echt erg lomp
Misschien dat jij dat ook wel hebt met je weightgains, ik gedraag me nog alsof ik 70kg ben maar eigenlijk loop ik best veel dingen omver of maak ik dingen stuk![]()

Als je al bukkend door menig deur en treincoupé heen moet leer je wel om secuur met je lichaam om te gaan, zo ook inmiddels in de breedte
Maar ook ik ben ontzettend lomp inderdaad, maar dan meer in de zin dat ik glazen omstoot, mensen omver loop en van fietsen af fl**ker.

Geloof er niets van reetje