AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

half 9-half 6 les.

Dan door naar werk tot half 10 heujjj

Lekker google safe...

had besloten om vanaf 8 uur te werken aan school..

nog steeds niet begonnen...

Tijdens de vergadering een heel betoog gedaan waarom de kiddies volgens mij wél moeten kunnen praten aan tafel...

Vijf minuten halve rellen, een uitleg die nergens op slaat en de regel wordt niet veranderd. Mooi mooi :rolleyes:

Tijdens de vergadering een heel betoog gedaan waarom de kiddies volgens mij wél moeten kunnen praten aan tafel...

Vijf minuten halve rellen, een uitleg die nergens op slaat en de regel wordt niet veranderd. Mooi mooi :rolleyes:

In wat voor strafkamp werk jij zeg :roflol: Kon je geen dagje meelopen voor je daar begon :x ?

Bah,
lekker dat alles weer tegen zit, niks lukt .

alles pleurt uit me klauwen GVD*@%$^!@

Touw bestellen..

In wat voor strafkamp werk jij zeg :roflol: Kon je geen dagje meelopen voor je daar begon :x ?
Had ik gevraagd, maar doen ze niet "omdat het gekwetste kinderen zijn met zware hechtingsproblematieken en een gebrek aan basisveiligheid". Mogen ze op m'n vorig werk eens een kijkje gaan nemen :roflol:

Echt een kostschool uit de jaren '50.

Eerste dag bij de DeliKaas bij de AH

Inpakmachine die full r*tard op m'n hand ging en zure schouder van het vlees snijden :o

Eerste dag bij de DeliKaas bij de AH Inpakmachine die full r*tard op m'n hand ging en zure schouder van het vlees snijden :o
Dan moet je 'm op manueel zetten :P

En misschien is dat laatste wel een reden dat mijn rechter schouder dikke is dan mijn linker :(

Dan moet je 'm op manueel zetten :P

En misschien is dat laatste wel een reden dat mijn rechter schouder dikke is dan mijn linker :(

Kwam daar toen ook achter ja :roflol:

Aangezien het "awkward moment" topic onvindbaar is;

Steensteen probeert klantvriendelijk te zijn 1.0
"Nog lekker geBBQ'd dit weekend meneer?"
- "Nee, niet lekker geBBQ'd eigenlijk"
"Slecht weer gehad?"
- "Nee de crematie van mijn vader"

mfw
Then+he+sees+a+japanese+man+running+towards+him+_752fc75db6a0d31d4babb231b9154c5e.gif

Terug
Naar boven