AboveAndBeyond
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.785
- Lengte
- 2m01
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben ook zo ongeveer drie keer per dag verliefd, gewoon doorduwen tot je moet kokhalzen
Dat is toch heerlijk!Ik ben verliefdNu krijg ik amper een hap door m'n keel en zit ik heel de dag in dromenland
![]()

Ik vind ze allemaal wel een hoog cracky gehalte hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=QzVre29H4vQ
wil je afvallen ga dan niet minder eten maar gezonder eten lel

Tijdens de vergadering een heel betoog gedaan waarom de kiddies volgens mij wél moeten kunnen praten aan tafel...
Vijf minuten halve rellen, een uitleg die nergens op slaat en de regel wordt niet veranderd. Mooi mooi![]()
Kon je geen dagje meelopen voor je daar begon
?Had ik gevraagd, maar doen ze niet "omdat het gekwetste kinderen zijn met zware hechtingsproblematieken en een gebrek aan basisveiligheid". Mogen ze op m'n vorig werk eens een kijkje gaan nemenIn wat voor strafkamp werk jij zegKon je geen dagje meelopen voor je daar begon
?

Zo gaat mijn cut al 3 maanden. Weekenden zijn fataal

Dan moet je 'm op manueel zettenEerste dag bij de DeliKaas bij de AH Inpakmachine die full r*tard op m'n hand ging en zure schouder van het vlees snijden![]()

Dan moet je 'm op manueel zetten
En misschien is dat laatste wel een reden dat mijn rechter schouder dikke is dan mijn linker![]()