Dus? Ik bedoelde ermee dat lenen wel met nadenken moet worden gedaan..WANT ooit moet je terugbetalen
geen speld tussen te krijgen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus? Ik bedoelde ermee dat lenen wel met nadenken moet worden gedaan..WANT ooit moet je terugbetalen

Je moet toch alles terugbetalen? Of verandert dat ook sinds september 2015?Is dat niet zo dan? Misschien loop ik achter, kan ookJe moet toch alles terugbetalen? Of verandert dat ook sinds september 2015?

Stufi is raar geregeld, maat van mij krijgt 400eu per maand en doet mbo. Moet dan wel z'n eigen studie betalen maar mbo is 1k+- per jaar. Ik krijg 82eu terwijl mijn ouders nou ook niet bepaald veel verdienen... Hij hoeft 3 maanden te sparen en de rest kan hij mee doen wat ie wil
Het zou best snel een baan vinden zijn als er niet tal onzinnige advertenties tussen staan. Een keer echt een advertentie gezien, "goed te combineren met je studie" willen ze dat je op, iets van, dinsdag, woensdag, donderdag van 9-12 beschikbaar bent. tazz.
En dan nog van die beetje leuke banen waarbij ze willen dat je meteen 32 uur komt werken wat ook weer niet te combineren valt met studeren, en dan nog die op een uur reizen afstand liggen wat niet mag, want op oproepbasis. Of nachtwerk. Studeren is zo lastig :'(
==
Maarja, te weinig werkervaring = liegen, of dan die weinig uren contracten nemen en verder blijven zoeken terwijl je ervaring opdoet. Als je eenmaal beet hebt lijkt het me niet zo moeilijk, alleen dat zoeken is kut.

Jah dat weet ik , mijn studie begint in 2015. Aanvullende beurs heb ik even berekend komt op 360,- uit maar via mail staat dat ik 260,- krijg, heb ik het fout gelezen ergens? ---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ---------- Werk jij dan? Waar ik ook solliciteer komen ze met '' te weinig werkervaring'' of je krijgt een paar uur contract per week![]()
Ik bedoelde ermee dat lenen wel met nadenken moet worden gedaan..WANT ooit moet je terugbetalen
Zal wel onder een steen leven maar de basisbeurs is dus afgeschaft jongens?
Snap er geen reet van.. 2 jaar geleden kreeg ik iets van 400 nog wat euro per maand en nu maar 260.. terwijl mijn vader een uitkering heeft van 1K.
Verder moet ik heel de dag naar utrecht reizen en kan dan alleen werken in de weekenden, hoe the f**k moet ik dit allemaal betalen? collegeld is al 2k en nog schoolboeken etc..
Is dat niet zo dan? Misschien loop ik achter, kan ookJe moet toch alles terugbetalen? Of verandert dat ook sinds september 2015?
hell niemand heeft het hier over lenen omdat het kan, als je het nodig hebt is het een goed en goedkoop middel in vergelijking met andere dingen. En ook elke idioot weet dat je een lening moet terugbetalen.
je posts missen het punt met ongeveer een kilometer of 50