AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:roflol: In het begin ook vaak teammates gekillt, precies omdat ik niet wist of ze bij me hoorden of niet

CSGO dus ja

Bij mij ging per ongeluk telkens, rechtermuisknop was djoeken en drukte daar per ongelijk op :o

Vond best lachuh opzich zo denk nog een potje spelen

Mien kleine breur is derde hoogste rank :o

lol dus jij zit clueless op een LEM account in MM teammates te knifen?

Jip en janneke taal graag :o

Maar clueless, ja. Hij was nie heel blij dat ik team mates ging knifen want daar kon die een week voor geband worden, wat ik al eerder gedaan heb omdat ik eens zijn computer uit drukte :o

Rank lager vond die niet erg want hij zat zo weer niveau hoger zei die

---------- Post added at 17:01 ---------- Previous post was at 17:00 ----------

Ik doe ook mee !

Kan da? Hoelaat?

Gold Nova 2 maar ik speel als een silver 2 Srs flink gedragen door vrienden :o Zit nu niet op pc, dus ik stuur je vanavond wel m'n steamid
ik ben hoogste silver rank (SEM is dat vgm) en ik top frag elk potje lol. werd super laag geplaatst na die eerste 10 wins en heb miss 30 potjes totaal gespeeld.

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Jip en janneke taal graag :o Maar clueless, ja. Hij was nie heel blij dat ik team mates ging knifen want daar kon die een week voor geband worden, wat ik al eerder gedaan heb omdat ik eens zijn computer uit drukte :o Rank lager vond die niet erg want hij zat zo weer niveau hoger zei die ---------- Post added at 17:01 ---------- Previous post was at 17:00 ---------- Ik doe ook mee ! Kan da? Hoelaat?
ben vanavond weg, stuur id naar mij of steen ofzo dan zien we wel een x

Nog nooit zo hard gezweet in de gym

de zegeningen van een home gym: naakt trainen.

Uups verkeerde topic

Laatst bewerkt:
's avonds thuiszitten op je verjaardag omdat iedereen het te warm vind om wat te doen.. wtf!? :s

inb4 'nee' op je verjaardag

Terug
Naar boven