Dat ik waarschijnlijk meer dan 100 euro moet gaan betalen voor de verdoving bij de tandarts ookal heb ik maximaal uitgebreid tandarts vergoeding.....
Gewoon geen verdoving doen dan

of moet je echt kiezen eruit laten snijden en zo?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ik waarschijnlijk meer dan 100 euro moet gaan betalen voor de verdoving bij de tandarts ookal heb ik maximaal uitgebreid tandarts vergoeding.....

Tenzij ik letterlijk K.O zou gaan van die fles is het niet genoeg tho

4 gaatjes boren, maar nee zonder verdoving is onmogelijk voor mij.Gewoon geen verdoving doen dan
of moet je echt kiezen eruit laten snijden en zo?
heb wel vaker

Tenzij ik letterlijk K.O zou gaan van die fles is het niet genoeg tho
4 gaatjes boren, maar nee zonder verdoving is onmogelijk voor mij.
Extreem overgevoellige tanden/kiezen.
Moet ook 2-3x meer verdoving dan normaal.
Bloed prikken, infuus en zo geen probleem, ondanks dat ik diepliggende aders heb, maar verdoving bij de tandarts..no thanks jeff. Ben benieuwd hoe ze dat willen doen bij mijn verstandkiezen..ik stem voor algehele verdoving 
heb wel vaker
niet eens puist met witte kop ofzo maar echt dikke ontsteking onder de huid ter grootte van een zilveruitje
huid rood en opgezwollen
trekt over paar dagen weer weg
als ik dan iets verander aan roids (verhogen of bloedwaarden veranderen) komt ie weer terug bigger and more badass than before![]()
Als het constant de zelfde is kan je de klier weg laten halen.

Oh rip haha, als ik een gaatje had wilde ik nooit met verdoving, de verdoving zelf vond ik pijnlijker dan het boren zelf. Zal nu niet anders zijn denk ikBloed prikken, infuus en zo geen probleem, ondanks dat ik diepliggende aders heb, maar verdoving bij de tandarts..no thanks jeff. Ben benieuwd hoe ze dat willen doen bij mijn verstandkiezen..ik stem voor algehele verdoving
![]()
Lol de verdoving is een prikje, dus beetje kut maar verder niet.
De pijn die ik in mijn tanden krijg van is de ergste pijn die ik ken.
Heb paar maanden terug een ontsteking in me wortelkanaal gehad in me keis... liep om 3 uur snacht hyperventilerend door de kamer omdat ik met 3x de max aan asprine en wat ibuprofen nogsteets nieteens een beetje minder pijn had. ( wel misselijk van al die piankillers)
Breek liever weer me polsen dan dat nog eens

Een ontsteking in je wortelkanaal is ook wel een stuk heftiger dan een gaatje laten boren ja haha. Ikzelf vind die prik wel pijnlijker dan het boren zelf, alsnog niet pijnlijk, maar wel pijnlijker, maar ieder mens is anders gelukkig
Verder ben ik wel flink wat pijn gewend![]()
De pijn die ik krijg als de verdoving nog niet helemaal werkt is al veeeel erger dan de verdoving.
Vind het raar dat ze verdoving er ook bij helemaal uitgebreid uithalen, voor mensen als ik is het zonder verdoving gewoon onmogelijk on iets te laten boren....
Verder ben ik ook wel wat gewend kwa pijn ja, maar in me mond is anders, dat is niet pijn wat je kan negeren of door kan bijten.
)heb wel vaker
niet eens puist met witte kop ofzo maar echt dikke ontsteking onder de huid ter grootte van een zilveruitje
huid rood en opgezwollen
trekt over paar dagen weer weg
als ik dan iets verander aan roids (verhogen of bloedwaarden veranderen) komt ie weer terug bigger and more badass than before![]()
nog nooit een gaatje gehad en je bek verwaarlozen crew
nog nooit een gaatje gehad en je bek verwaarlozen crew
Je moet tren ook niet op je hoofd injecteren...
Het zijn er meerdere en elke keer komt er een nieuwe bij en wordt er een andere docile. Echt fucking retarded deze zit nu net onder m'n kaak, naast een andere die je niet meer ziet. Als je voelt voel je een hard stukje. Zo heb ik er ook een op de binnenkant van m'n been en op m'n borst die je dus niet meer ziet maar wel voelt zitten. Het zijn net vulkanenAls het constant de zelfde is kan je de klier weg laten halen.
De ene x is er niks en een andere x is het ineens dik en rood en swole as f**k
tussen de 1 en 5 gaatje per tandarts bezoek, 8 toen ik veel redbull dronk en me bek verwaarloosde crew.
Ik heb echt 100e liters energydrank gedronken. elke dag cola etc
Oh rip haha, als ik een gaatje had wilde ik nooit met verdoving, de verdoving zelf vond ik pijnlijker dan het boren zelf. Zal nu niet anders zijn denk ikBloed prikken, infuus en zo geen probleem, ondanks dat ik diepliggende aders heb, maar verdoving bij de tandarts..no thanks jeff. Ben benieuwd hoe ze dat willen doen bij mijn verstandkiezen..ik stem voor algehele verdoving
![]()
mijn gebit is zo slecht dat mijn tandarts het in de tijd die tussen de controle en de afspraak voor het boren ect achteruit kan zien gaan.
ik zie ook zelf de gaatjes in de spiegel. best fked up dat je bij de tandarts binnenkomt, en zegt dat je er al 2 weet die je zelf kan zien zitten.
moeders kant van de familie was echt een b*ch naar mij.
erge dyslexie[X]
enorm slecht gebit[X]
slanke ecto bouw[X]