XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

heb ik dus ook. mijn tandarts doet volgens mij sowieso geen verdoving bij boren en zo lang duurt het nou ook weer niet dat boren

3 kwartier alles bijelkaar.

denk het boren zelf 10 min geweest.

pijn hou ik ongeveer 1-5 seconde vol. :spaz: als het vol onverdoofd is verkramp ik eigenlijk meteen, geen idee wat er zou gebeuren als die door zou gaan maar denk niet dat ik stil zou kunnen blijven liggen.

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

:roflol:

dan heb ik dus 1-4 ofzo, anders meer dan 4. toen ik 1x per dag of minder poetste had ik er 8.

3 kwartier alles bijelkaar.

denk het boren zelf 10 min geweest.

pijn hou ik ongeveer 1-5 seconde vol. :spaz: als het vol onverdoofd is verkramp ik eigenlijk meteen, geen idee wat er zou gebeuren als die door zou gaan maar denk niet dat ik stil zou kunnen blijven liggen.

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

dan heb ik dus 1-4 ofzo, anders meer dan 4. toen ik 1x per dag of minder poetste had ik er 8.

fucked up

alle ribben gekneusd en een kapotte morfine-infuus crew

nog altijd niet zo erg als met je zak tegen de bok knallen met schoolgym

alle ribben gekneusd en een kapotte morfine-infuus crew

nog altijd niet zo erg als met je zak tegen de bok knallen met schoolgym

Wortelkanaalbehandeling zonder verdoving crew

Verdoving is kut om daarna te eten. Die gains wil je niet mis lopen bas.

Sauna hier in de trein jezus

>pregame, alle 4 van mijn teammates beginnen Russisch te praten
>3 min in game, 0-5
>escape
>leave game
>abbandon game

fking russen .

>pregame, alle 4 van mijn teammates beginnen Russisch te praten
>3 min in game, 0-5
>escape
>leave game
>abbandon game

fking russen .

Het is nog veel leuker om zelf vier man premade te zijn en te gaan roleplayen met de vijfde random persoon

Was eens een oekraïens jongetje die we gingen teamkillen met de desert eagle aka "de maatregel", "LOL YOU ARE UKRAINE WE ARE RUSSIA"

ragequit in 3 rondes

Legday met dit weer :o

zo werken tot sluit met dit weer

dik zijn met dit weer

Het is nog veel leuker om zelf vier man premade te zijn en te gaan roleplayen met de vijfde random persoon

Was eens een oekraïens jongetje die we gingen teamkillen met de desert eagle aka "de maatregel", "LOL YOU ARE UKRAINE WE ARE RUSSIA"

ragequit in 3 rondes

dan van die mensen die komen '' je moet zelf gewoon de game winnen''

ja dan krijg je dus games als die ik nu net verloor.

http://www.dotabuff.com/matches/1529080036

ik

k d a

team

zucht.

deed het met een hockeybal voor even want wie is pijn
maar mijn foamroller is niet zo hard, heb behoefte aan iets harders (nohomo)

en aan de binnenkant van mijn bovenbeen zit ook een plekje dat ik moet foamrollen, maar kom daar maar niet goed bij:roflol:

biljartbal ftw bra

ragequit in 3 rondes

CS:GO?

Speelt me broertje ook

>Beastmode wil spelen
>Teammate per ongeluk geknifed
>Teammate per ongeluk HS met Deagle gegeven
>Broertje bijna gebanned

Haha

Wel laggen maar doe mij maar COD

:roflol: In het begin ook vaak teammates gekillt, precies omdat ik niet wist of ze bij me hoorden of niet

CSGO dus ja

:roflol: In het begin ook vaak teammates gekillt, precies omdat ik niet wist of ze bij me hoorden of niet

CSGO dus ja

Haha deed ik op 1.6 ook speedhack aan en kapotknifen heerlijk hoe mensen op tilt gaan dan. En dan tegenpartij afmaken met aim en speedhack (knifen)

tfw jungle role maar toch

>meeste kills
>minste deaths
>meeste farm
>hoogste level

en das van alle 10 niet alleen mijn team.

still lose.

0-11-4 offlane.
2-15-11 carry.

weet niet wat er is vandaag maar enige games die ik win zijn games waar ik feed :roflol:

Terug
Naar boven