AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Laatste tentamen vandaag. Waarschijnlijk. Heerlijk verneukt dus mag wss nog een keer

Trein gemist doordat de buschaffeur niet doorreed (begon ook 5min te laat met de rit. Stond gewoon op een parkeerplaats te wachten)

Kom na 4 dagen weer op mijn kamer. De gootsteen was verstopt en is gaan rotten. Eetlust is meteen weg

Mooi dagje vandaag

Iemand enig idee of er een goede vervanger is voor de app iTube, waar je muziek luistert en meteen 'opslaat' voor later?

collega had tegen de manager gezegd dat ik wel erg klantvriendelijk ben, maar zo lomp te werk ga dat ze niet weet of het wat gaat worden

gelukkig stond ik net de avond alleen bij het brood en is alles misgegaan wat er mis kon gaan

kan ik dan eigenlijk een uitkering aanvragen als ik 18 ben?

collega had tegen de manager gezegd dat ik wel erg klantvriendelijk ben, maar zo lomp te werk ga dat ze niet weet of het wat gaat worden

gelukkig stond ik net de avond alleen bij het brood en is alles misgegaan wat er mis kon gaan

:roflol: ik ben trots steensteen

kan speech geven voor paar honderd man.

verneukt vakkenvullen.

k den :roflol:

haar waarden zijn typisch voor hartfalen...
laatst exact hetzelfde gehad, waarschijnlijk opgewekt door paniekaanval. Dacht dat ik dood ging.
Het zal haar niet onbekend zijn ''geloof dat ik wel weet waarom ik me zo beroerd voel..''
Zou idd actie ondernemen marina

The feels when chocomel drinken met de roostermaker en 5 uur op een zondag ingeroosterd worden met gratis maaltijd.

Maar even srs, ken maar 1 iemand die zijn proefperiode niet heeft gehaald en die was soms random een halfuur in de wc en is betrapt toen hij zat te appen:roflol:

The feels when chocomel drinken met de roostermaker en 5 uur op een zondag ingeroosterd worden met gratis maaltijd. Maar even srs, ken maar 1 iemand die zijn proefperiode niet heeft gehaald en die was soms random een halfuur in de wc en is betrapt toen hij zat te appen:roflol:

Wat een noob

Dat doe je alleen als een klant vraagt of je iets uit het magazijn kan pakken

"Uh ja ik ga even kijken"

Even naar de wc, wat drinken pakken en telefoon checken

"Sorry, het product is er niet"

Wat een noob

Dat doe je alleen als een klant vraagt of je iets uit het magazijn kan pakken

"Uh ja ik ga even kijken"

Even naar de wc, wat drinken pakken en telefoon checken

"Sorry, het product is er niet"

can confirm

baas: kan je even kijken of er nog goede witte kool is?
ik: ja is goed
even naar het magazijn instagram twitter facebook alles checken appeltje eten even naar de wc nog even naar het plafond kijken
ik: nee

brood snijden ging zo langzaam dat ik maar twee broden in de machine gooide

machine ging windmolen, bijna machine van paar duizend euro gemold want steen

beter dan ik gister.

klant '' heey ben jij niet Bas? jij zat toch bij mijn zoon in de klas ?''
me '' bla bla bla ja klopt bla bla dit dat '' ondertussen alles scannen.
klant '' kan ik pinnen? ''
ik '' natuurlijk '' drukt vervolgens 2x mis en in plaats van pinnen nu op '' betaald met 50 euro '' drukt
kassa gaat open, bon komt er uit, ect ect.
klant kijkt me raar aan.

uiteindelijk wel fixed zonder kasverschil en zonder klant te vertellen wat er gebeurde maar was echt zo'n '''ooo shit'' moment.

Er kwam wel een klant vragen of er nog 'tijger bruin' was. Ik ken al die broden niet, dus ik zei maar gewoon nee; "Hey wat is dat dan wat daar staat", ik zie daar een bruin brood op de plank staan. "Dat is een rond bruin"

Kwam er later achter dat het gewoon een tijger bruin was

is nog beter als klanten vragen of je iets hebt, dan zeggen dat je het niet hebt en ze dan later aan de kassa hebben en ze hebben het product zelf gevonden :roflol:

Terug
Naar boven