Koppijn, misselijk en hondsberoerd... bloeddruk nu wel extreem laag 72/40... geloof dat ik wel weet waarom ik me zo beroerd voel..![]()
Bah..
beterschap en sterkteVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koppijn, misselijk en hondsberoerd... bloeddruk nu wel extreem laag 72/40... geloof dat ik wel weet waarom ik me zo beroerd voel..![]()
beterschap en sterkteDank je.
collega had tegen de manager gezegd dat ik wel erg klantvriendelijk ben, maar zo lomp te werk ga dat ze niet weet of het wat gaat worden
gelukkig stond ik net de avond alleen bij het brood en is alles misgegaan wat er mis kon gaan
kan ik dan eigenlijk een uitkering aanvragen als ik 18 ben?
ik ben trots steensteencollega had tegen de manager gezegd dat ik wel erg klantvriendelijk ben, maar zo lomp te werk ga dat ze niet weet of het wat gaat worden
gelukkig stond ik net de avond alleen bij het brood en is alles misgegaan wat er mis kon gaan

kan speech geven voor paar honderd man.
verneukt vakkenvullen.
k den![]()
spoed maakt zelden goed
Ik stop altijd 2 broden tegelijk in die machine, moet prima kunnen eigenlijkbrood snijden ging zo langzaam dat ik maar twee broden in de machine gooide
machine ging windmolen, bijna machine van paar duizend euro gemold want steen

laatst exact hetzelfde gehad, waarschijnlijk opgewekt door paniekaanval. Dacht dat ik dood ging.
collega had tegen de manager gezegd dat ik wel erg klantvriendelijk ben, maar zo lomp te werk ga dat ze niet weet of het wat gaat worden

The feels when chocomel drinken met de roostermaker en 5 uur op een zondag ingeroosterd worden met gratis maaltijd. Maar even srs, ken maar 1 iemand die zijn proefperiode niet heeft gehaald en die was soms random een halfuur in de wc en is betrapt toen hij zat te appen![]()
Wat een noob
Dat doe je alleen als een klant vraagt of je iets uit het magazijn kan pakken
"Uh ja ik ga even kijken"
Even naar de wc, wat drinken pakken en telefoon checken
"Sorry, het product is er niet"
brood snijden ging zo langzaam dat ik maar twee broden in de machine gooide
machine ging windmolen, bijna machine van paar duizend euro gemold want steen
is nog beter als klanten vragen of je iets hebt, dan zeggen dat je het niet hebt en ze dan later aan de kassa hebben en ze hebben het product zelf gevonden![]()