- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Werken alle dbb'ers in een supermarkt of zo?
Heeft me altijd verschrikkelijk kut werk geleken, en nog.
Werken alle dbb'ers in een supermarkt of zo?
Heeft me altijd verschrikkelijk kut werk geleken, en nog.

ik heb 8 jaar bij de jumbo gewerkt, vers-afdeling dus alleen maar vrouwen. Mooie bijbaan en altijd met plezier gedaan... Easy vrouwen versieren daaro![]()
-date met meid met de bedoeling seks
-hele avond fijn gepraat geen seks
Inb4 vrouwen waren over de datum.ik heb 8 jaar bij de jumbo gewerkt, vers-afdeling dus alleen maar vrouwen. Mooie bijbaan en altijd met plezier gedaan... Easy vrouwen versieren daaro![]()
RIP
Was 't maar zo Achteraf ook niks erg. Zelf voor gekozen. Had het wel kunnen doen maar voelde gewoon niet goed. What the f**k is happening to me
Dit komt uit de mond van dezelfde persoon die shit heeft geflikt bij wijven daar is ''seks hebben terwijl t niet 100% ok voelt'' niks bij 
RIP
Was 't maar zo
Achteraf ook niks erg. Zelf voor gekozen. Had het wel kunnen doen maar voelde gewoon niet goed.
What the f**k is happening to meDit komt uit de mond van dezelfde persoon die shit heeft geflikt bij wijven daar is ''seks hebben terwijl t niet 100% ok voelt'' niks bij
![]()
En je gf dan?-date met meid met de bedoeling seks
-hele avond fijn gepraat geen seks
''go for it en probeer wel foto's te maken''

Kieskeurigdat die MVV trio nog niet is gelukt bij jou is echt een raadsel![]()

Kieskeurig![]()
We hebben allebei geen zin om te doen alsof we zin hebben in zo'n vaag wijf. Wat een beetje moeilijk is want over het algemeen lekkere wijven = inhoudsloos, en die paar wijven die wel te doen zijn + niet zo retarded zijn als aardappel moeten dan ook nog open staan voor een trio.
Hebben al vaak de kans gehad maar fucking hell naw. De zoveelste mbo 3 kappersopleiding chick is écht niet wat ik voor ogen heb bij een MVV![]()
Heb je gelijk in. Zijn alleen allebei niet zo heel erg van de feestjes. Meer huiselijk. Maar misschien wel een keer gewoon doen, op deze manier is het in principe gewoon wachten en geluk hebben.Gewoon bepaalde feestjes af gaan. Mensen die daar komen zijn voornamelijk hooggeleid, veel vrouwen zien er goed uit en zijn wel in voor vage shit.