AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

jullie zullen nooit werknemer van de maand worden:D

jullie zullen nooit werknemer van de maand worden:D

meh.

na anderhalve week werken moest ik invallen in ander filiaal. dacht echt, wtf ik weet niets, heb pas 2x kassa gedaan ect wat hebben ze aan mij. gaat wat worden.

wilde me na die dag permanent hebben en werk nu in 2 filialen :D

Werken alle dbb'ers in een supermarkt of zo?

Heeft me altijd verschrikkelijk kut werk geleken, en nog.

Werken alle dbb'ers in een supermarkt of zo?

Heeft me altijd verschrikkelijk kut werk geleken, en nog.

ik heb 8 jaar bij de jumbo gewerkt, vers-afdeling dus alleen maar vrouwen. Mooie bijbaan en altijd met plezier gedaan... Easy vrouwen versieren daaro:cool:

Ook iets van 6 tot 7 jaar in de supermarkt gewerkt, veel lol gehad. Daarna nog een jaartje bouwmarkt, dat was 'k echt helemaal strontbeu na een paar maanden.

-date met meid met de bedoeling seks

-hele avond fijn gepraat geen seks

Je hebt toch een goed gesprek gehad?

hahah

Je hebt toch een goed gesprek gehad? hahah
:roflol: RIP
Heeft hoody je account gehackt?
Was 't maar zo Achteraf ook niks erg. Zelf voor gekozen. Had het wel kunnen doen maar voelde gewoon niet goed. What the f**k is happening to me :roflol: Dit komt uit de mond van dezelfde persoon die shit heeft geflikt bij wijven daar is ''seks hebben terwijl t niet 100% ok voelt'' niks bij :roflol:

Wel jammer. Was hetzelfde wijf dat t zag zitten om een trio te hebben met mn gf erbij. Heb zelfs nog letterlijk gezegd tegen m'n vriendin hoe ik dat wijf gewoon ging zoenen terwijl ze er bij staat als om het ijs te breken op d'r housewarming bbq zooi komende zondag.

:roflol: RIP
Was 't maar zo

Achteraf ook niks erg. Zelf voor gekozen. Had het wel kunnen doen maar voelde gewoon niet goed.
What the f**k is happening to me :roflol: Dit komt uit de mond van dezelfde persoon die shit heeft geflikt bij wijven daar is ''seks hebben terwijl t niet 100% ok voelt'' niks bij :roflol:

Inb4 kim

dat die MVV trio nog niet is gelukt bij jou is echt een raadsel :o
Kieskeurig :o
We hebben allebei geen zin om te doen alsof we zin hebben in zo'n vaag wijf. Wat een beetje moeilijk is want over het algemeen lekkere wijven = inhoudsloos, en die paar wijven die wel te doen zijn + niet zo retarded zijn als aardappel moeten dan ook nog open staan voor een trio.
Hebben al vaak de kans gehad maar fucking hell naw. De zoveelste mbo 3 kappersopleiding chick is écht niet wat ik voor ogen heb bij een MVV :roflol:

Laatst bewerkt:
Kieskeurig :o
We hebben allebei geen zin om te doen alsof we zin hebben in zo'n vaag wijf. Wat een beetje moeilijk is want over het algemeen lekkere wijven = inhoudsloos, en die paar wijven die wel te doen zijn + niet zo retarded zijn als aardappel moeten dan ook nog open staan voor een trio.
Hebben al vaak de kans gehad maar fucking hell naw. De zoveelste mbo 3 kappersopleiding chick is écht niet wat ik voor ogen heb bij een MVV :roflol:

Gewoon bepaalde feestjes af gaan. Mensen die daar komen zijn voornamelijk hooggeleid, veel vrouwen zien er goed uit en zijn wel in voor vage shit.

Gewoon bepaalde feestjes af gaan. Mensen die daar komen zijn voornamelijk hooggeleid, veel vrouwen zien er goed uit en zijn wel in voor vage shit.
Heb je gelijk in. Zijn alleen allebei niet zo heel erg van de feestjes. Meer huiselijk. Maar misschien wel een keer gewoon doen, op deze manier is het in principe gewoon wachten en geluk hebben.

Terug
Naar boven