Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Heb je gelijk in. Zijn alleen allebei niet zo heel erg van de feestjes. Meer huiselijk. Maar misschien wel een keer gewoon doen, op deze manier is het in principe gewoon wachten en geluk hebben.

Je kan het ook gewoon huiselijk blijven doen. Bedoel meer dat je daar dan mensen van soortgelijk niveau kan ontmoeten en daar dan een 'vervolg afspraak' mee kan maken ;)

Heb je gelijk in. Zijn alleen allebei niet zo heel erg van de feestjes. Meer huiselijk. Maar misschien wel een keer gewoon doen, op deze manier is het in principe gewoon wachten en geluk hebben.

Ik kan wel een keer langskomen, maar dan eerst ff zonder je gf enzo, hou niet van delen :$

Precies een week geen karma gekregen, nieuw record

Je kan het ook gewoon huiselijk blijven doen. Bedoel meer dat je daar dan mensen van soortgelijk niveau kan ontmoeten en daar dan een 'vervolg afspraak' mee kan maken ;)
Heb je ook gelijk in. Keertje zoiets plannen anders komt het er nooit van.
Ik kan wel een keer langskomen, maar dan eerst ff zonder je gf enzo, hou niet van delen :$
lkkr :$

jij en je vriendin hebben ook nog gewoon dates naast je relatie?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar :roflol:
Ja, maar tis maar hoe je t noemt.

waarom de f**k geven ze bezorgtijden aan als ze zich daar toch niet aanhouden, god***domme vroeg op gestaan omdat er stond tussen 10 en 12 en mijn fucking pakketje is er nog steeds niet

waarom de f**k geven ze bezorgtijden aan als ze zich daar toch niet aanhouden, god***domme vroeg op gestaan omdat er stond tussen 10 en 12 en mijn fucking pakketje is er nog steeds niet

vroeg opgestaan. seems legit.

voor tienen opstaan is vroeg

PostNL is echt een kutbedrijf, echt helemaal niks werkt goed

PostNL is echt een kutbedrijf, echt helemaal niks werkt goed

rt!
Moesten er laatst een klusje doen en niemand weet van iets en vervolgens sta je daar 2 uur te wachten tot er eindelijk iemand is die er wat vanaf weet en dan alsnog maar de helft :(

die gasten hadden een keer bij mijn buren een briefje in de bus gedaan dat ze mijn pakketje 4 huizen verderop hadden afgegeven.

super logisch

Vanavond mijn maatje in laten slapen :(, lymfeklierkanker gewoon binnen 2 weken tijd helemaal afgetakeld. Maar ga hem niet laten lijden. Hij heeft sowieso tien mooie hondenjaren gehad.

Tyfuszooi 2/3 toetsen gehaald.

Die ik niet gehaald heb heb ik een 5 voor lol

Motivatie om nog te leren 1/10

Terug
Naar boven