Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
told you, begin nou met 300, maar nee meneer moest 600.
warmte/zweet, jeuk en verkouden
aka tren
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
told you, begin nou met 300, maar nee meneer moest 600.
Stond flink te PUA'en tijdens het werken op een festival, ga ik even pissen, kom ik terug: "Ja, Inge is net afgevoerd want die heeft een vat frituurvet over zich heen gehad."
Feels.

![]()
Vat, in van heet frituurvet
Want dan is ze niet meer PUA-baar denk ik

en nu al 4 dagen niks gehoord van sollicitatie's terwijl het lijkt me dat je snel iemand aan de slag wil hebben in de vakantie als je in de vakantie extra krachten nodig hebt. Als je een baan hebt voor 2 maanden in de vakantie, en er is al een week voorbij van die 2-maanden vakantie-periode, dan reageer je toch snel op mensen die zich aanbieden?Ik heb een vakantiebaan nodig manen nu al 4 dagen niks gehoord van sollicitatie's terwijl het lijkt me dat je snel iemand aan de slag wil hebben in de vakantie als je in de vakantie extra krachten nodig hebt. Als je een baan hebt voor 2 maanden in de vakantie, en er is al een week voorbij van die 2-maanden vakantie-periode, dan reageer je toch snel op mensen die zich aanbieden?
De meesten zoeken een vakantiejob vóór de vakantieIk heb een vakantiebaan nodig manen nu al 4 dagen niks gehoord van sollicitatie's terwijl het lijkt me dat je snel iemand aan de slag wil hebben in de vakantie als je in de vakantie extra krachten nodig hebt. Als je een baan hebt voor 2 maanden in de vakantie, en er is al een week voorbij van die 2-maanden vakantie-periode, dan reageer je toch snel op mensen die zich aanbieden?

Moet je aan robke vragen, hij gainde 5 kg in een weekend

Moet je aan robke vragen, hij gainde 5 kg in een weekend![]()