AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gister niet kunnen trainen omdat nieuw 'zomerrooster" in gym.
Kom ik aan vandaag, alles donker " sorry problemen met de stroom je kan niet trainen vandaag"

RAAAAGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH

Kom ik aan vandaag, alles donker " sorry problemen met de stroom je kan niet trainen vandaag"

Jij verliest zoveel gains deze dagen.
morgen dikke rage training met een deadlift PR en gewonde instructeur?

Jij verliest zoveel gains deze dagen.
morgen dikke rage training met een deadlift PR en gewonde instructeur?

Inderdaad heel erg veel zin om morgen mijn cns over de gril te halen op een kansloos zqaar zetje deadlifts!

Maak er maar overmorgen van want me benen zijn niet hersteld.

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

praten met chick op whatsapp en je merkt feminist trekjes

88c.png

Laatst bewerkt:
Mooi, kan ze zelf lekker betalen bij een diner.

epic pijn nieren jezus fucking kak fucking niersteen ofzo ga echt fucikng dood ghier

Wellicht vergeten de vacature eraf te halen (als ze al genoeg mensen hebben) en te lui om te reageren.
Ga gewoon langs of bel ze op.

Kennie, het is via een of andere derde partij en bij die vacature's staat alleen omschrijving functie en omschrijving bedrijf, geen naam. Naja. Ga wel naar een competent uitzendbureau.

De meesten zoeken een vakantiejob vóór de vakantie :p

Ik ook wel, maar toen kreeg ik tig herkansingen en dingen en heb ik dat allemaal opzij geschoven voor twee weken en zat ik plots midden in de vakantie, dus nu een beetje laat. Maar de moneyz raken sowieso op.

hebben we hier geen last van, met kerst doen ze zelf alle lichten uit en zetten ze overal kaarsen neer.

altijd romantisch.

hoe kan ik met mijn gewicht nou door m'n bed zakken

Eindelijk een topic waar ik me ei in kwijt kon, wordt het weer een HAha topic..:(

Guddume

Afebelt door werk :(

Terug
Naar boven