MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Misschien eens stoppen met de creatine, ik heb gehoord dat dat slecjt voorje nieren is.
Vond het gister anders niet zo grappig :roflol:
e hebt misschien wel eens gehoord dat nierstenen erg pijnlijk zijn en dat er mannen zijn die zelfs flauwvallen van de pijn terwijl ze een niersteen aan het lozen zijn. Sommige artsen zeggen dan ook wel eens met een knipoog dat nierstenen voor mannen het soort pijn oplevert die vrouwen voelen bij de geboorte van een baby.
De pijn trekt vaak door naar de lies, het bovenbeen of de geslachtsorganen. Tijdens een aanval is er vaak extreme bewegingsdrang. Men is rusteloos en loopt vaak rond. Sommige patiënten kruipen letterlijk over de grond van de pijn.

Klonk gister god***domme als een leeuw die leven werd opgegeten. Liep te grunten met een deken in m'n bek van de pijn.

Verrassent vergelijkbaar met toen ik een wortelkanaal ontsteking had

Liep om 3 uur snachts hyperventilerend door de keuken te ijsberen.

Mijn pa ondergaat een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving. Is volgens onze tandarts pretty badass:o

zou voor mij fysiek onmogelijk zijn :P
een gewoon gaatje boren kan al niet zonder verdoving, pijn is zo erg dat het niet mogelijk is om stil te liggen.

mijn gebit is overgevoelig...

toen ik ene beugel had moest ik bij het uithalen ook lijm wel laten trillen van de slotjes.
dat hoort geen pijn te doen volgens de ortho en die had nog nooit gehad dat iemand er echt last van had.

tranen liepen over me gezicht en moest elke 10 sec een break.

breek liever weer mijn polsen dan weer een wortelkanaal ontsteking.

mn lowerbody ging weer vol aardappel

Na 2 weken 3 gram per dag roken begonnen met cardio implementeren. Had na 80 meter al steken in m'n zij :(

wat een beesten hier, op een klantenbestand van volgens mij 2500 patiënten bij onze tandarts zijn er 2 of 3 die hem zonder verdoving doen :p

props mannen

al die mensen die normaal gebit hebben.

check your fking privilege, kan nieteens een ondiep gaatje laten boren zonder verdoving.

moet ook altijd 2-3x zoveel als een normaal mens.

vorige keer ook '' je wil verdoving toch? dan beginnen we met 2 en misschien een derde''
20 min later '' dit is de 7de, meer mag ik je niet geven ''

Kut zooi, binnenkort op controle bij tandarts, ben al 3 jaar niet geweest ofzo en dan lees ik al die verhalen hier.
Owja basmca je bent gewoon een mietje. :p

Kut zooi, binnenkort op controle bij tandarts, ben al 3 jaar niet geweest ofzo en dan lees ik al die verhalen hier.
Owja basmca je bent gewoon een mietje. :p

oke schatje.

misschien moet ik wel gewoon zonder verdoving gaan en binnen paar seconden stuiptrekkingen krijgen.

Ramveel zin om te trainen, altijd zo laat 's avonds

Terug
Naar boven