joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vond het gister anders niet zo grappigMisschien eens stoppen met de creatine, ik heb gehoord dat dat slecjt voorje nieren is.
e hebt misschien wel eens gehoord dat nierstenen erg pijnlijk zijn en dat er mannen zijn die zelfs flauwvallen van de pijn terwijl ze een niersteen aan het lozen zijn. Sommige artsen zeggen dan ook wel eens met een knipoog dat nierstenen voor mannen het soort pijn oplevert die vrouwen voelen bij de geboorte van een baby.
De pijn trekt vaak door naar de lies, het bovenbeen of de geslachtsorganen. Tijdens een aanval is er vaak extreme bewegingsdrang. Men is rusteloos en loopt vaak rond. Sommige patiënten kruipen letterlijk over de grond van de pijn.
Vond het gister anders niet zo grappig![]()
Klonk gister god***domme als een leeuw die leven werd opgegeten. Liep te grunten met een deken in m'n bek van de pijn.
Verrassent vergelijkbaar met toen ik een wortelkanaal ontsteking had
Liep om 3 uur snachts hyperventilerend door de keuken te ijsberen.

Mijn pa ondergaat een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving. Is volgens onze tandarts pretty badass![]()

Mijn pa ondergaat een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving. Is volgens onze tandarts pretty badass![]()

Kut zooi, binnenkort op controle bij tandarts, ben al 3 jaar niet geweest ofzo en dan lees ik al die verhalen hier.
Owja basmca je bent gewoon een mietje.![]()
Ramveel zin om te trainen, altijd zo laat 's avonds
Ramveel zin om te trainen, altijd zo laat 's avonds