Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

De helft van mijn telefooncontacten ineens weg :(

Hoe kan da?

jean heeft vandaag nog geen nieuws topic geopend, nu weet ik niet wat er zich vandaag in de wereld heeft afgespeeld pls help

dat ook :roflol:

vind het ook beetje kansloos dat al die kindshow meiden vervolgens sl*t zangeres proberen te worden.

Miley Cyrus
Ariana Grande
Selena Gomez

ze waren ooit leuke meiden en hadden mooie vrouwen kunnen worden maar nu gaan ze allemaal full h**r.

baby face of peace.

Tbh Ariana Grande valt nog best mee:P

Heel goed. Doorgaan tot de hand zwart wordt voor de ekte gainz.

Ik heb een date maar er komt ook een nieuw spel binnen, zit te bedenken hoe ik der netjes kan afwijzen.

Morgen geen gratis OV meer voor een maand :(

Jan neemt verkeerde trein

Nu uur wachten op die aardappel

>krijgt appje binnen van ex: "Hey, ga jij toevallig vanavond uit eten bij ...?"
>"Uh ja, hoezo en hoe weet jij dat?"
>"Ja ik werk daar tegenwoordig, ik zag je achternaam staan en vroeg me af of jij het was."

Dis gon b awkward.

dit verpest srs mijn dag http://www.rechtspraak.nl/Organisat...nt-veroordeeld-voor-schieten-op-inbreker.aspx

vind het dan wel weer geniaal dat geenstijl een crowdfunding op gaat zetten om die schadevergoeding te betalen :roflol:

blijft ingewikkeld maar snap wel dat het fout is wat hij deed omdat er niemand direct in gevaar was.

wekt alleen wel weer het idee dat je maar gewoon moet rennen als je staande gehouden word, ze mogen toch niets.

>"Ja ik werk daar tegenwoordig, ik zag je achternaam staan en vroeg me af of jij het was."

Dis gon b awkward.

in for story vanavond.

Dis gon b awkward.

Awkward? Nee joh. Zorg dat ze je tafel bediend, net als ze je bestelling brengt laat je je glas op de grond vallen. Ze gaat dit oprapen en op dat moment sta je op en roep je: buig voor de koning!! Alpha as puck en door de instant test boost nog free gains. Succes.

Je vergat het stukje waarbij die zen p**mel in der gezicht drukt

Swaffel to show dominance

Terug
Naar boven