MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Drink ik mn shake na t trainen wil ik mn beker afspoelen draai ik de dop eraf zie ik klein beetje schimmel aan binnenkant dop voel me gelijk misselijk

Ik heb ooit een shake opgedronken die al 2 dagen op m'n nachtkastje stond.

Man up man, verdomme nog an toe!

keer een shaker achter me kast laten vallen en vergeten, moet daar een week of 2 hebben gelegen?

mother of god.

die geur

holy f**k...

Die geur zit er bij mij al in als die een dag niet afgespoeld is.

Vroeg me af waar m'n xxl shaker is, kom ik op m'n broers kamer. Staat daar een papje met vla en yogurth in te broeien -_-

Wie de hel gooit dat nou in een shake beker

K heb mijne weleens een week in de auto laten liggen, in de zomer.
Die beker kan je weggooien die stank is onmenselijk.

K heb mijne weleens een week in de auto laten liggen, in de zomer.
Die beker kan je weggooien die stank is onmenselijk.

Denk dat ik bij mijn ouders 3 shakers heb liggen en hier thuis nog eens 4. Bestaat ook nog zoiets als teveel shakers denk ik

Weer z;n topic zieke , het ene na het anderen slappe lullen topic..

Ga huilen.

WETF schijnt geen probleem te zijn..
kijkt even naar mijn kaarten bak YUP nvm...

Nouw ja zeg, kijk ik uit me raam, zie ik dat een vrij invalide mevrouw(me buurvrouw) geholpen door haar man niet in de auto komt en op het punt stond uit de auto te fl*kkeren,
staan 5 mensen omheen geen een die wat doet :o:rolleyes:

Ree die weer naar beneden sprint hele rug weer naar de t*fus,
en dan nog vragen of het ging, ik bedoel SERIEUS ?!?!?!!?

GVD de Mens Blergggg

Weer kotsmisselijk van
"ik ga op vakantie, waar kan ik trainen want ik ben een Pro en dan moet ik trainen"

Jemig Crivtus..................:o

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

IK denk dat ik langzaam gek wordt(hahah langzaam), ik post boem post weg ik post boem thread weg :eek:

Rustig ree

IK ga denk ik maar meteen roken :joint::wiet:
weet iemand waar ik nu moet stemmen of iemand kan uitkiezen foor the dbb summer comp ??

ik was volgens mij in de thread vraagje gepleegd en het was weg...

IK ga denk ik maar meteen roken :joint::wiet:
weet iemand waar ik nu moet stemmen of iemand kan uitkiezen foor the dbb summer comp ??

ik was volgens mij in de thread vraagje gepleegd en het was weg...

die stemming wordt pas over enkele weken geopend volgens mij en dan kun je em pas vinden

Terug
Naar boven