fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Maar dat is totaal onrealistisch en denigrerend. Het is de bedoeling dat het wel respectvol blijft.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naar kereltje was dat. Iedere keer zuigen tegen mij dat ik niet spoor enzo. Op een gegeven moment hoor je het zo vaak dat je het zelf nog gaat geloven ook.Is AboveAndbeyond trouwens de nieuwste kloon van Krakatao?
Een compleet fictief personage creëen op internet getuigd ook niet echt van geestelijke gezondheid. En wat is sporen?Naar kereltje was dat. Iedere keer zuigen tegen mij dat ik niet spoor enzo. Op een gegeven moment hoor je het zo vaak dat je het zelf nog gaat geloven ook.
Waarom ken jij al die clips man?
Een compleet fictief personage creëen op internet getuigd ook niet echt van geestelijke gezondheid. En wat is sporen?
Is AboveAndbeyond trouwens de nieuwste kloon van Krakatao?
Naar kereltje was dat. Iedere keer zuigen tegen mij dat ik niet spoor enzo. Op een gegeven moment hoor je het zo vaak dat je het zelf nog gaat geloven ook.
Waarom ken jij al die clips man?
---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------
Beetje gek zijn
moet jij niet ergens zeuren dat alles teveel word voor je?
Naar kereltje was dat. Iedere keer zuigen tegen mij dat ik niet spoor enzo. Op een gegeven moment hoor je het zo vaak dat je het zelf nog gaat geloven ook.

Jongens, blijven we aardig? Zijn jullie anabolen verkeerd gevallen ofzo

Ben geen politie agent maar als jij dat graag wilt.

Precies, andere dingen te doen. Zoals mijn deadlift en Power clean techniek werken god***domme
D'r zat wel een kern van waarheid in. Op een gegeven moment ben ik eens heel kritisch gaan kijken naar mijn uitlatingen naar mensen op internet, en hoe mijn uitlatingen overkomen op andere mensen en toen heb ik mijn gedrag aangepast. Maar ik heb een langzaam herstel gehad van de jaren (circa 2006-2010) voordat ik mijn debuut op dbb maakte, toen was ik echt gestoord. Ik heb alle kleuren van de regenboog gescheten van angst voor dingen die er niet waren.