XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Is AboveAndbeyond trouwens de nieuwste kloon van Krakatao?

Naar kereltje was dat. Iedere keer zuigen tegen mij dat ik niet spoor enzo. Op een gegeven moment hoor je het zo vaak dat je het zelf nog gaat geloven ook.
Een compleet fictief personage creëen op internet getuigd ook niet echt van geestelijke gezondheid. En wat is sporen?

Waarom ken jij al die clips man?

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Beetje gek zijn

niet sporen is gek zijn

sporen is normaal zijn

zoals

"JONG DOE SPOORS GAARS NEAT JONG, DOE HEAS ZE NEAT ALLEMAOL OP EIN RIEKE"

'' bas kan je volgende week zonder helpen met verhuizen? ''
'' jahoor, zal ff kijken of ik moet werken, neem anders wel vrij.''

moet werken, en dan komt ineens binnen '' o wacht zondag is dubbel, dus die halve dag is eigelijk 11 uur wat ik mis loop ''

1384554135206.jpg

rip inkomen.

Ja, je loopt nu 23cent mis ?
oei.

moet jij niet ergens zeuren dat alles teveel word voor je?

moet jij niet ergens zeuren dat alles teveel word voor je?

OO ben jij er zo een, het is wat he als een ander een grapje maakt, doei...

---------- Toegevoegd om 11:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

Naar kereltje was dat. Iedere keer zuigen tegen mij dat ik niet spoor enzo. Op een gegeven moment hoor je het zo vaak dat je het zelf nog gaat geloven ook.

Hij had wel gelijk toch ?

:roflol:

goeie grap ook.

Jongens, blijven we aardig? Zijn jullie anabolen verkeerd gevallen ofzo

Ben geen politie agent maar als jij dat graag wilt.

Precies, andere dingen te doen. Zoals aan mijn deadlift en Power clean techniek werken god***domme

D'r zat wel een kern van waarheid in. Op een gegeven moment ben ik eens heel kritisch gaan kijken naar mijn uitlatingen naar mensen op internet, en hoe mijn uitlatingen overkomen op andere mensen en toen heb ik mijn gedrag aangepast. Maar ik heb een langzaam herstel gehad van de jaren (circa 2006-2010) voordat ik mijn debuut op dbb maakte, toen was ik echt gestoord. Ik heb alle kleuren van de regenboog gescheten van angst voor dingen die er niet waren.

Pak fiets
Fiets valt
Fiets kapot
Pak bus

Terug
Naar boven