MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Weer kotsmisselijk van
"ik ga op vakantie, waar kan ik trainen want ik ben een Pro en dan moet ik trainen"

Jemig Crivtus..................:o

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

IK denk dat ik langzaam gek wordt(hahah langzaam), ik post boem post weg ik post boem thread weg :eek:

Wat! mensen die vragen waar ze op vakantie kunnen trainen op een bodybuildforum, het moet niet gekker worden.

Wat! mensen die vragen waar ze op vakantie kunnen trainen op een bodybuildforum, het moet niet gekker worden.

Ja idd mega irritant, weetje ze kunnen beter een week rust nemen en genieten van de vakantie, want we kennen hun achtergrondverhaal enzo, lekker baiten op een forum.

Niet naar Dominator :( :( :(

Mijn turkse pizza die een gewone pizza bleek te zijn. :mad::mad::mad:

Laatste keer dat ik daar binnen ging

Was van plan om een kilometertje of 12 te gaan hardlopen maar het barst open hier.

Haha, de route is supermooi hoor. Bijna geheel door het bos, stukje duin en aan het eind laatste gedeelte asfalt. Heeft eigenlijk alles

Aaa regen..

Laatst bewerkt:
Haha, de route is supermooi hoor. Bijna geheel door het bos, stukje duin en aan het eind laatste gedeelte asfalt. Heeft eigenlijk alles

Hardlopen is nice, heb het drie jaar geleden ook eens gedaan groet

Vorig jaar debiel hard m'n heup geblesseerd door ongetraind random interval lange afstand te doen, dus ik ga pas weer een poging wagen na de PL wedstrijd van 6 september :o

Ken het, tijd een lopersknie gehad. Super kut, maarja relatie was net voorbij en meneer liep gemiddeld met 13.5 km per uur door de duinen. Dan vernaggel je nog eens wat

Ken het, tijd een lopersknie gehad. Super kut, maarja relatie was net voorbij en meneer liep gemiddeld met 13.5 km per uur door de duinen. Dan vernaggel je nog eens wat

Mirin snelheid wel

Heb je een bepaald hardloopschema waar je mee begonnen bent? Zit er zelf over na te denken om met een grote gevulde rugtas elke ochtend te gaan wandelen (na 6 september dan), om dan later een beetje te periodiseren met snelheid/extra gewicht. Ben alleen bang om meteen full r*tard te gaan.

Echt langzaam opgebouwd, weet nog wel dat ik super trots was dat ik 2km had gelopen. Nu loop ik rustig 8 tot 10 km op een aardig tempo, ik heb een tijdje een loodvest gebruikt om mee te lopen (voor korte afstanden) dat werkte altijd wel. Maar echt lange afstanden lopen moet je gewoon rustig opbouwen en geduld hebben, zelfde met liften eigenlijk.

Loodvest? n**ga please, gewoon bulken & hardlopen.

morgen zware training met geplande pr's maar vaste gym zit dicht dus zou naar andere gym moeten wat dus wss anders aanvoelt. dinsdag is normale gym wel weer open

hmmmmmm

Die van mij in Tilburg heeft al 2 weken geen dumbells omdat ze de vloer aan het vervangen zijn en het geniale idee hadden om de dumbells daarop maar achter slot en grendel te zetten. Nu lopen de werkzaamheden uit en zitten de sporters met de zooi

Terug
Naar boven