- Waardering
- 2.745
die stemming wordt pas over enkele weken geopend volgens mij en dan kun je em pas vinden
Volgens mij was het een stickey met de deelnemers die zich al aangemeld hadden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die stemming wordt pas over enkele weken geopend volgens mij en dan kun je em pas vinden

Volgens mij was het een stickey met de deelnemers die zich al aangemeld hadden![]()
Weer kotsmisselijk van
"ik ga op vakantie, waar kan ik trainen want ik ben een Pro en dan moet ik trainen"
Jemig Crivtus..................
---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------
---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------
IK denk dat ik langzaam gek wordt(hahah langzaam), ik post boem post weg ik post boem thread weg![]()
Wat! mensen die vragen waar ze op vakantie kunnen trainen op een bodybuildforum, het moet niet gekker worden.
Mijn turkse pizza die een gewone pizza bleek te zijn.
Laatste keer dat ik daar binnen ging

Was van plan om een kilometertje of 12 te gaan hardlopen maar het barst open hier.
Haha, de route is supermooi hoor. Bijna geheel door het bos, stukje duin en aan het eind laatste gedeelte asfalt. Heeft eigenlijk alles

Ken het, tijd een lopersknie gehad. Super kut, maarja relatie was net voorbij en meneer liep gemiddeld met 13.5 km per uur door de duinen. Dan vernaggel je nog eens wat
Loodvest? n**ga please, gewoon gestolen TV onder je arm en rennen maar.