Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gadverdamme, moet er niet aan denken.

Fruitvlieg vliegt full suicide in mijn whey terwijl ik watermeloen zit te eten.

Laatst bewerkt:
ik bloed licht uit mn linkeroor... hmm. Ik voel me beetje suf en heb oorpijn maar niks speciaal dus wtf kan dit zijn?

Crush doet vaag en morgen op vakantie naar Lloret..

>10 uur klaar met werk
>fiets naar huis
>huissleutel nog in kluisje op werk

verdomme

bench en losse bankjes in mijn gym vallen van verdriet uit elkaar.
er is geen cable row machine, 1 bench, 1 squat rack, geen deadlift platform, dumbells 1 setje tot maar 40kg,
er is altijd wel iets stuk en het duurt letterlijk maanden om het te repareren.

doodleuk filmpje van de gym keten dat ze binnekort massage stoelen gaan plaatsen hier.

ga

godver

de

ziektes

eens

je standaard sht

in orde maken

voordat

je

nieuwe zooi

aanschaft

yes mad.

bench en losse bankjes in mijn gym vallen van verdriet uit elkaar.
er is geen cable row machine, 1 bench, 1 squat rack, geen deadlift platform, dumbells 1 setje tot maar 40kg,
er is altijd wel iets stuk en het duurt letterlijk maanden om het te repareren.

doodleuk filmpje van de gym keten dat ze binnekort massage stoelen gaan plaatsen hier.

ga

godver

de

ziektes

eens

je standaard sht

in orde maken

voordat

je

nieuwe zooi

aanschaft

yes mad.

Mijn gym heeft dumbells 1/30 en voor de rest echt haast niks. Hebben ze een crossfit rack met nieuwe bumpers en oly stangen buiten gemaakt (oude stangen en welgeteld 4 setjes van 20kg platen) blijven binnen en de nieuwe shit buiten :roflol:

Muispad van de laptop schiet steeds op slot, weet iemand hoe ik hem er vanaf krijg? Dat FN + f9 enzo werkt niet

Muispad van de laptop schiet steeds op slot, weet iemand hoe ik hem er vanaf krijg? Dat FN + f9 enzo werkt niet
Driver herinstalleren als het niet hardware gerelateerd is.
(website van producent gaan, modelnummer ingeven en bij muisaanwijzers of zo zoeken naar je muispad)
of
(rechter muisknop windows knop, Device Manager, Mice and other pointing devices, -uw touchpad-, update driver software...)

Is in windows 8.1 dit.

Driver herinstalleren als het niet hardware gerelateerd is.
(website van producent gaan, modelnummer ingeven en bij muisaanwijzers of zo zoeken naar je muispad)
of
(rechter muisknop windows knop, Device Manager, Mice and other pointing devices, -uw touchpad-, update driver software...)

Is in windows 8.1 dit.

Dankje, ga het steaks proberen. En zit niet in de hardware nee

9 uur geslapen en kan ogen nauwelijks open houden

Chili con carne, Warsteiner, random BBQ meat, Coca Cola, Absint, Jonhny Walker Honey, Berentzen Bosvruchten, random cherry likeur en andere troep. I died 8 times.

gisteravond gestrand met de trein.

"mevrouw kom ik nog in Rotterdam vanavond?"
NS mevrouw "met de taxi wel meneer, met de taxi wel"
"en met de trein?"
NS mevrouw "dat zou ik niet weten, je kan het altijd proberen"

thnx ik weet genoeg

Terug
Naar boven