- Waardering
- 7.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aso fucking tokkie buren die zaterdag 7 uur sochtends een goed moment vinden om met een motorzaag in de tuin aan de slag te gaan.
Wat een tyfusherrie
zometeen 200km rijden om mijn Jura onder garantie te laten fixen... wakker worden zonder koffie sucks

zometeen 200km rijden om mijn Jura onder garantie te laten fixen... wakker worden zonder koffie sucks
Ik vind dat een beetje hetzelfde als een tosti ijzer kopen van 1500 euro omdat de tosti's er net ietsjes lekkerder uitkomen, omdat je meer voor het brood en de kaas betaalt en de machine eigenlijk te duur is voor wat het doet.
Ik snap echt het nut niet van zo'n vreselijk dure koffiemachineIk vind dat een beetje hetzelfde als een tosti ijzer kopen van 1500 euro omdat de tosti's er net ietsjes lekkerder uitkomen, omdat je meer voor het brood en de kaas betaalt en de machine eigenlijk te duur is voor wat het doet.
Buiten dat vind ik niks lekkerder dan filterkoffie, maar dat is smaak denk ik. Niet te vergeten dat je per se een merk moet noemen om even te pronken met wat voor dure spullen je hebt
de luxer de koffie, de verwender je wordt
peperduur alleenHoop geld wellicht maar duur das subjectief; Heb er best even voor gespaard. Tuurlijk is filter koffie goedkoper maar ik vind dit veel lekkerder en al helemaal lekkerder als senseo die half nederland heeft.
) maar een koffiemachine van 700+ euro komt er bij mij niet in 
Slechte koffie is kutde luxer de koffie, de verwender je wordt
Ben zelf verslaafd aan Nespressopeperduur alleen

Heb er ook niks mee, 1slok op in heel me levenHeb echt nooit begrepen wat er zo speciaal is aan koffie en waarom er zoveel mensen verslaafd aan zijn.![]()

Heb echt nooit begrepen wat er zo speciaal is aan koffie en waarom er zoveel mensen verslaafd aan zijn.![]()
ik ook niet, als ik het alleen al ruik man, bahbah
voor mij gaat het welbekende gezegde niet opwat honing voor een beer is, is koffie voor een smeris

Heb echt nooit begrepen wat er zo speciaal is aan koffie en waarom er zoveel mensen verslaafd aan zijn.![]()
Zie de opmerking van patieAch ik koop ook wel eens dure dingen (duur als in, rond de 100 euro
) maar een koffiemachine van 700+ euro komt er bij mij niet in
Mijn ouders hebben een Nespresso apparaat, machine is duur en de capsules ook. Ik heb het vaker gedronken maar de lekkerste blijft toch filter koffie (en dat vind ik geen slechte koffie, als je DE pakt)
![]()
![]()
Is toch met alles zo.
Een auto van 10.000 euro brengt je van A naar B.
Eentje met een 0'tje extra ook, maar het doet het alleen een stuk beter.
Als je kleren koopt tussen de 100 en 200 euro houden die je even warm als die van 10-100 euro, alleen zitten ze een stuk beter en zijn ze vaak ook mooier.
Een pc van 5000euro is voor een thuisgebruiker niet veel beter dan 1 van 1500 euro, maar voor een professionele videobewerker zal dit zijn werk veel sneller laten verlopen.
Bepaal zelf bij alles als de meerprijs het extra voordeel waard is...