XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat heeft friedje nu weer gedaan??:(

• Like
Waarderingen: mat
Tis ook een echte outlaw dun Frej

Aso fucking tokkie buren die zaterdag 7 uur sochtends een goed moment vinden om met een motorzaag in de tuin aan de slag te gaan.

Wat een tyfusherrie

zometeen 200km rijden om mijn Jura onder garantie te laten fixen... wakker worden zonder koffie sucks

zometeen 200km rijden om mijn Jura onder garantie te laten fixen... wakker worden zonder koffie sucks

Ik snap echt het nut niet van zo'n vreselijk dure koffiemachine :roflol: Ik vind dat een beetje hetzelfde als een tosti ijzer kopen van 1500 euro omdat de tosti's er net ietsjes lekkerder uitkomen, omdat je meer voor het brood en de kaas betaalt en de machine eigenlijk te duur is voor wat het doet.
Buiten dat vind ik niks lekkerder dan filterkoffie, maar dat is smaak denk ik. Niet te vergeten dat je per se een merk moet noemen om even te pronken met wat voor dure spullen je hebt :roflol:

Dikke kater, nergens zin in, ughhhg

pronken met wat voor dure spullen je hebt :roflol:

Hoop geld wellicht maar duur das subjectief; Heb er best even voor gespaard. Tuurlijk is filter koffie goedkoper maar ik vind dit veel lekkerder en al helemaal lekkerder als senseo die half nederland heeft.

Ik snap echt het nut niet van zo'n vreselijk dure koffiemachine :roflol: Ik vind dat een beetje hetzelfde als een tosti ijzer kopen van 1500 euro omdat de tosti's er net ietsjes lekkerder uitkomen, omdat je meer voor het brood en de kaas betaalt en de machine eigenlijk te duur is voor wat het doet.
Buiten dat vind ik niks lekkerder dan filterkoffie, maar dat is smaak denk ik. Niet te vergeten dat je per se een merk moet noemen om even te pronken met wat voor dure spullen je hebt :roflol:

Slechte koffie is kut :( de luxer de koffie, de verwender je wordt

Ben zelf verslaafd aan Nespresso :o peperduur alleen

Hoop geld wellicht maar duur das subjectief; Heb er best even voor gespaard. Tuurlijk is filter koffie goedkoper maar ik vind dit veel lekkerder en al helemaal lekkerder als senseo die half nederland heeft.

Zie de opmerking van patie :o
Ach ik koop ook wel eens dure dingen (duur als in, rond de 100 euro :o ) maar een koffiemachine van 700+ euro komt er bij mij niet in :p

Slechte koffie is kut :( de luxer de koffie, de verwender je wordt

Ben zelf verslaafd aan Nespresso :o peperduur alleen

Mijn ouders hebben een Nespresso apparaat, machine is duur en de capsules ook. Ik heb het vaker gedronken maar de lekkerste blijft toch filter koffie (en dat vind ik geen slechte koffie, als je DE pakt) :D :D

Heb echt nooit begrepen wat er zo speciaal is aan koffie en waarom er zoveel mensen verslaafd aan zijn. :roflol:

Heb echt nooit begrepen wat er zo speciaal is aan koffie en waarom er zoveel mensen verslaafd aan zijn. :roflol:

ik ook niet, als ik het alleen al ruik man, bahbah

voor mij gaat het welbekende gezegde niet op
wat honing voor een beer is, is koffie voor een smeris

Ik ben er niet verslaafd aan (de meeste wel inderdaad) en er is niks speciaals aan, koffie is gewoon iets dat je kunt drinken, zoals frisdrank of thee of zo. Ik vind het lekker, ookal heb ik er niet vaak zin in omdat het een warme drank is.

Zie de opmerking van patie :o Ach ik koop ook wel eens dure dingen (duur als in, rond de 100 euro :o ) maar een koffiemachine van 700+ euro komt er bij mij niet in :p Mijn ouders hebben een Nespresso apparaat, machine is duur en de capsules ook. Ik heb het vaker gedronken maar de lekkerste blijft toch filter koffie (en dat vind ik geen slechte koffie, als je DE pakt) :D :D

Is toch met alles zo.
Een auto van 10.000 euro brengt je van A naar B.
Eentje met een 0'tje extra ook, maar het doet het alleen een stuk beter.

Als je kleren koopt tussen de 100 en 200 euro houden die je even warm als die van 10-100 euro, alleen zitten ze een stuk beter en zijn ze vaak ook mooier.

Een pc van 5000euro is voor een thuisgebruiker niet veel beter dan 1 van 1500 euro, maar voor een professionele videobewerker zal dit zijn werk veel sneller laten verlopen.

Bepaal zelf bij alles als de meerprijs het extra voordeel waard is...

Is toch met alles zo.
Een auto van 10.000 euro brengt je van A naar B.
Eentje met een 0'tje extra ook, maar het doet het alleen een stuk beter.

Als je kleren koopt tussen de 100 en 200 euro houden die je even warm als die van 10-100 euro, alleen zitten ze een stuk beter en zijn ze vaak ook mooier.

Een pc van 5000euro is voor een thuisgebruiker niet veel beter dan 1 van 1500 euro, maar voor een professionele videobewerker zal dit zijn werk veel sneller laten verlopen.

Bepaal zelf bij alles als de meerprijs het extra voordeel waard is...

Ja alleen vindt niet iedereen die auto van 100.000 euro beter rijden dan die van 10.000 euro, vindt niet iedereen de kleding van 100-200 euro beter zitten of mooier zijn dan de kleding van 10-100 euro en vindt niet iedere professionele videobewerker dat hij een pc van 5000 euro nodig heeft.

Wat ik probeer te zeggen is dat IK een koffiezetapparaat van 700+ (meeste 1500+) euro veel teveel geld vind voor koffie die IK viezer vind dan goedkope koffie.
Alleen wat patie dus al zei, hoe meer je gewend bent, hoe meer je verwend wordt (zoiets).

Ik had een tshirt van 30 euro die na 1 week kapot was en de naden zaten niet fijn. Ik heb ook een tshirt van 5 euro, zit perfect en die heb ik nog steeds. Kwaliteit is niet altijd te zien aan de prijs.

Terug
Naar boven