- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alleen die graflucht al wat er uit iemand zn mond komt die koffie heeft gedronken.
Ik ben er niet verslaafd aan (de meeste wel inderdaad) en er is niks speciaals aan, koffie is gewoon iets dat je kunt drinken, zoals frisdrank of thee of zo. Ik vind het lekker, ookal heb ik er niet vaak zin in omdat het een warme drank is.

Ja alleen vindt niet iedereen die auto van 100.000 euro beter rijden dan die van 10.000 euro, vindt niet iedereen de kleding van 100-200 euro beter zitten of mooier zijn dan de kleding van 10-100 euro en vindt niet iedere professionele videobewerker dat hij een pc van 5000 euro nodig heeft.
Wat ik probeer te zeggen is dat IK een koffiezetapparaat van 700+ (meeste 1500+) euro veel teveel geld vind voor koffie die IK viezer vind dan goedkope koffie.
Alleen wat patie dus al zei, hoe meer je gewend bent, hoe meer je verwend wordt (zoiets).
Ik had een tshirt van 30 euro die na 1 week kapot was en de naden zaten niet fijn. Ik heb ook een tshirt van 5 euro, zit perfect en die heb ik nog steeds. Kwaliteit is niet altijd te zien aan de prijs.
vind koffie maar niks en als ik caffeine wil neem ik wel een caffeine pil no junk
Was vroeger ook dol op koffie maar ben ermee gestopt omdat ik las dat je testosteron ervan zou dalen.
Belachelijke reden maar ik vind het waard.

Was vroeger ook dol op koffie maar ben ermee gestopt omdat ik las dat je testosteron ervan zou dalen.

Ik wist wel dat zo'n comments zouden komen
En ik bedoelde 2 maanden geleden, dat is toch ook vroeger![]()

En wat deed je er aanEen dronken ecto die mn vriendin probeerde te versierenjaloers dat ik was!

Bron plx will repWas vroeger ook dol op koffie maar ben ermee gestopt omdat ik las dat je testosteron ervan zou dalen.
Ik vind koffie wel iets speciaals. Kan bijv. van een goede cappuccino echt genieten
Om afhankelijkheid te voorkomen drink ik er maar 1 per dag tho
). Hetzelfde met bier, ik drink het af en toe, ik kan er ook van genieten, maar er is niks speciaals aan, ook al vind ik het wel degelijk lekker.Hell heeft duidelijk nog nooit in een auto van 100k gereden.
---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------
Been there.
Je bent me voorGeen idee of het waar zou zijn, ben nu 2 maanden gestopt en ik voel me eerlijk gezegd toch iets mannelijker, beharing nam toe (kan ook zijn omdat ik nog maar 17 ben) en ben sneller geërgerd.

Oh ik ook wel, alleen maakt het voor mij niet meteen speciaal (misschien geef ik gewoon een andere betekenis aan speciaal). Hetzelfde met bier, ik drink het af en toe, ik kan er ook van genieten, maar er is niks speciaals aan, ook al vind ik het wel degelijk lekker.
.