Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

nieuwe collega, kruising tussen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en

broek tot onder de oksels opgetrokken en de humor en manier van doen van alan harper

dik heads op 2baans rotonde die als je wil inhalen links blijven rijden en vervolgens 80 blijven rijden waar je 100 mag

2 keer gebeurt vandaag op de heen weg (Wijf) en op de terug weg (dikke ouwe vent)

morgen les van 9 tot half 5, zit gelukig wel in een projectgroep met alleen maar chicks , waarvan er 2 zeker te hitten zijn

Dat helweek weer begint. Morgen 8.00 tot 17.00 en woensdag en donderdag 8.00 tot 18.30 :fuu:

Dat ik in de laatste week een buik heb gekregen, waar heel afrika jaloers op kan zijn ... geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen... 1 bbq gehad ..

Dat ik de laatste weken 's morgens niks door m'n strot krijg en al moet kotsen als ik er aan denk. Echt geen idee wat het is :(

Zon... en dan 10u moeten werken :(

Godver, de opleiding die ik wilde gaan doen start niet in februari ... damn :S Dat word wachten tot volgend jaar ... pff...

nieuwe collega, kruising tussen

en

broek tot onder de oksels opgetrokken en de humor en manier van doen van alan harper

dag 2 en ik irriteer mij al mateloos aan die gast

Had al een tijdje geleden een stageplek geregeld voor volgende week en vandaag belt het bedrijf op en zegt dat ze eigenlijk toch geen stagiaires willen...... en ik moet volgende week beginnen met stage.

Ben nu dus mooi ****ed.

Had al een tijdje geleden een stageplek geregeld voor volgende week en vandaag belt het bedrijf op en zegt dat ze eigenlijk toch geen stagiaires willen...... en ik moet volgende week beginnen met stage.

Ben nu dus mooi ****ed.

Altijd papier invullen zodra het zeker is meteen zwart.

Vergoeding heb ik niks aan. :p

Moet gewoon stage lopen, en een bedrijf vinden is nu mooi k*t.

Terug
Naar boven