XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat voor stage moet je doen

20 weken lange stage met werktuigbouw als opleiding.

Yerrr moet in januari ook 6maandjes weer... stage is chill die weken vliegen voorbij als je het naar je zin hebt. Maar idd wel beter een bedrijf zoeken hehehe succes met de lijst afbellen hehe i know the feeling

Meh, dank je. :p

Heb al wat andere bedrijven gebeld maar meeste hebben al stagiaires / geen werk.

Ja je moet het net treffen... zul je zien dat je uiteindelijk ook nog bij een k*t bedrijf werkt die jouw zijn als hulpwerker ipv ook als persoon. Moet je collega's ook wel beetje mee hebben anders heletijd dat gek*t en zooi

ik moet meer eten anders blijf ik FE (forever ECTO)

Dat ik bijna sixpack heb

Nog steeds ziek, griep is over gegaan in keelontsteking. Wel gewoon getrained vandaag.

Bijna ontslagen bij me werk...

Zit nu deze week achter de kassa (2 weken ziektewet hiervoor) omdat ik nog niet zwaar mag tillen door een abces)
Vanaf volgende week weer gewoon bij de normale afdeling werken.

Nu had ik steeds mijn eigen personeel bonuskaart waarmee ik 10% op mn rekening terug krijg (max 75€ per 3 maanden) gescanned bij klanten die geen bonus kaart bij hadden.

Ja kreeg het wel ff warm,
maar het was helemaal niet mijn intentie om "geld te stelen" via die bonuskaart.
vind het nog steeds raar, ze vinden het diefstal als ik bonus naar mezelf toereik.
Zelf kan ik die 750€ - 75€ dus ook wel volmaken in 3 maanden, dus moet onderhand maar eens naar iets anders gaan zoeken, betaald ook nog eens slecht ook daar.
Zit er al 2 jaar bijna

haha wel slim mike, maar kan wel begrijpen dat het "diefstal" is..

Kan ook voor de winkel gaan staan en tegen iedere klant zeggen: "zou u mijn bonuskaart mee willen nemen en gebruiken" bij wijze van spreken.

gheheehe ah zuigt man, ga echt werk zoeken heheheh

Whahaha echt he, iedere dag voor 20euro eten

Ene kant zou ik best ecto willen zijn en veel eten soms dan..

Ben van nature breed en heb me onderhoud al op 2800kcals met 60min fietsen iedere dag dusja...

honger lijen is ook niet altijd leuk

Ene kant zou ik best ecto willen zijn en veel eten soms dan..

Ben van nature breed en heb me onderhoud al op 2800kcals met 60min fietsen iedere dag dusja...

honger lijen is ook niet altijd leuk

Probleem is dat je als ecto ook meestal minder honger hebt:o

Terug
Naar boven