XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

140 euro verlies vandaag door de slachting op de beurs.

ASM: pad ziet er goed uit
Me: dankje, jij ook
ASM: val meer op buitenlandse vrouwen

:fa:

M'n baas is teleurgesteld in mij omdat ik niet wou invallen voor een zieke. 5 dagen achter elkaar gewerkt + school, gister en eergister waren er ook al 2 verschillende mensen ziek. pls

Een week 53 uur gewerkt naast school. pls.

Een week 53 uur gewerkt naast school. pls.

in om te horen hoe de neuk dat mogelijk is.

ik kon naast school misschien max 25 uur pakken, en dan zou ik bijna geen vrije tijd over houden.

zat en zondag is 18 uur, misschien max 20 maar meeste plekken kan geen dagen van 11+ uur maken, al zeker niet op zondag.

dan zou je nog 5 avonden werken heb je nog 20 uur max.

dan werk je 38 uur en heb is het eet slaap school werk repeat waarschijnlijk niet eens tijd voor gym tenzij je mazzel hebt en 24/7 gym hebt.

in om te horen hoe de neuk dat mogelijk is.

ik kon naast school misschien max 25 uur pakken, en dan zou ik bijna geen vrije tijd over houden.

zat en zondag is 18 uur, misschien max 20 maar meeste plekken kan geen dagen van 11+ uur maken, al zeker niet op zondag.

dan zou je nog 5 avonden werken heb je nog 20 uur max.

dan werk je 38 uur en heb is het eet slaap school werk repeat waarschijnlijk niet eens tijd voor gym tenzij je mazzel hebt en 24/7 gym hebt.

In de tentamenweek voor iedereen invallen.
Dagen zagen er zo uit:
4:00-7:30 & 17:00:20:30 (en ja hierna had ik nog tijd om naar de gym te gaan, voelde me juist super fit na zoveel werk).
6:00-11:00
Zaterdag herinner ik me nog:
6:00-11:00
15:00-22:45 (moest 20:30 maar was t*fus veel, uiteindelijk ging iedereen kloten.. zal foto in karma sturen):o

91OV7Yq.png

goed schoolrooster ook dan als je vanaf 5 al kan werken en soms nog tot 11 kan werken. :P

snap je uren tabel niet helemaal.

goed schoolrooster ook dan als je vanaf 5 al kan werken en soms nog tot 11 kan werken. :P

snap je uren tabel niet helemaal.

Die 90 staat voor overuren boven mijn contract.

En ja, als het toetsenweek is weinig les:P
Zie karma lololol, die ecto moest al mijn troep opruimen

te lang om op te schrijven

kwam er wel op neer dat ik vanavond na drie maanden opnieuw in werd gewerkt door iemand die perongeluk brand had gesticht en een tweedegraads brandwond opliep omdat hij het uit probeerde te slaan met z'n handen

aka ze schatten me minder capabel dan die dude

Gym sloot eerder door lekkage:(

afspraak in het ziekenhuis helemaal vergeten :(

Vanavond VOL-VCA examen, voorbereiding had wat beter gekund :o

Terug
Naar boven