Trenchmouth
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 915
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M'n baas is teleurgesteld in mij omdat ik niet wou invallen voor een zieke. 5 dagen achter elkaar gewerkt + school, gister en eergister waren er ook al 2 verschillende mensen ziek. pls
M'n baas is teleurgesteld in mij omdat ik niet wou invallen voor een zieke. 5 dagen achter elkaar gewerkt + school, gister en eergister waren er ook al 2 verschillende mensen ziek. pls
in om te horen hoe de neuk dat mogelijk is.
ik kon naast school misschien max 25 uur pakken, en dan zou ik bijna geen vrije tijd over houden.
zat en zondag is 18 uur, misschien max 20 maar meeste plekken kan geen dagen van 11+ uur maken, al zeker niet op zondag.
dan zou je nog 5 avonden werken heb je nog 20 uur max.
dan werk je 38 uur en heb is het eet slaap school werk repeat waarschijnlijk niet eens tijd voor gym tenzij je mazzel hebt en 24/7 gym hebt.
goed schoolrooster ook dan als je vanaf 5 al kan werken en soms nog tot 11 kan werken.
snap je uren tabel niet helemaal.

foto's maken. Echt zo stom, had het in mn telefoon gezet etc. Veel andere dingen aan mn hoofd en helemaal vergeten![]()
Waarom zou je daarvoor naar het ziekenhuis gaan, je kan toch zelf ook foto's maken?